Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: دارایی های مدیریت پروژه و رابطه اشان با قابلیت مدیریت پروژه شرکت

مقاله پیشرو، روابط بین دارایی های مدیریت پروژه اصلی و مشخصات این پروسه مدیریت پروژه را با استفاده از داده های تحقیق اعضای موسسسه مدیریت پروژه آمریکای شمالی می سنجد.

چکیده

مطابق با دیدگاه مبتنی بر محور شرکت ، دارایی های استراتژیک در برتری رقابتی شرکت نقش دارند.دارایی های استراتژیک همانند ارزشمند ، نادر ، بی رقیب توصیف می شوند و این دارایی ها ازی پشتیبانی سازمانی برخوردارند . این چهار مشخصه به صورت تئوری درآمده اند تا منجر به برابری رقابتی ، برتری رقابتی موقتی  یا برتری رقابتی پایدار برای شرکت گردند. مقاله پیشرو ، روابط بین دارایی های مدیریت پروژه اصلی و مشخصات این پروسه مدیریت پروژه را با استفاده از داده های تحقیق اعضای موسسسه مدیریت پروژه آمریکای شمالی می سنجد.یافته ها از تحلیل داده ها نشان می دهد که  دارایی های مدیریت پروژه غیر ملموس  ، منبع برتری رقابتی موقتی می باشند در حالی که دارایی های ملموس مدیریت پروژه این چنین نیستند.این یافته ها ، اهمیت شناسایی و مدیریت نمودن پروژه ملموس برای اصحاب و پژو هشگران مدیریت پروژه را به طور برجسته نشان می دهند.

1-مقدمه

مدیریت پروژه از جمله ابزار ، تکنیک ها و شیوه های مبتنی بر دانش برای مدیریت نمودن خلق محصولات و خدمات بکار می روند و قاعده ای بی نهایت مورد قبول و کاربردی در میان بخش های صنعتی می باشد. مقاله پیشرو از طریق باوری تشویق میگردد که  اصحاب و پژوهشگران مدیریت پروژه می توانند از از درکی بهره ببرند که چگونه مدیریت پروژه می توانند به عنوان منبعی از برتری رقابتی برای شرکت اعما نفوذ نماید. مقاله برای رسیدن به این منظور ، تحلیلی از رابطه بین دارایی های مدیریت پروژه اصلی و قابلیت مدیریت پروژه از ترسیم شرکت در دیدگاه مبتنی بر محور شرکت از زمینه مدیریت استراتژیک و استفاده از داده های جمع آوری شده تحقیق آنلاین از نمونه تصادفی موسسه مدیریت پروژه آمریکای شمالی ارایه می گردد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " دارایی های مدیریت پروژه و رابطه اشان با قابلیت مدیریت پروژه شرکت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دارایی های مدیریت پروژه و رابطه اشان با قابلیت مدیریت پروژه شرکت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Project Management
سال انتشار
2007
کد محصول
1000785
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
315 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Competitive advantage
Multivariate analysis
Project management
Resource Based View

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید