Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدل برنامه ریزی هدف، برای برنامه تولید انبوه با محدودیت بهره برداری از منابع

این مقاله به مساله برنامه ریزی تولید انبوه با محدودیت های عملیاتی مختلف می پردازد که این محدودیت های عملیاتی شامل ظرفیت تولید، سطح نیروی کار، موقعیت مکانی کارخانه، بهره برداری از ماشین آلات، فضای ذخیره سازی و دیگر محدودیت های منابع، می گردد.

چکیده

این مقاله به مساله برنامه ریزی تولید انبوه با محدودیت های عملیاتی مختلف می پردازد که این محدودیت های عملیاتی شامل ظرفیت تولید، سطح نیروی کار، موقعیت مکانی کارخانه، بهره برداری از ماشین آلات، فضای ذخیره سازی و دیگر محدودیت های منابع، می گردد.

سه کارخانه تولیدی در آمریکای شمالی و یکی در چین به طور همزمان مورد بررسی قرار گرفته اند. یک مدل برنامه ریزی هدف اولویت محور برای بیشینه کردن سود، کمینه سازی هزینه تعمیرات و بیشینه کردن بهره برداری از ماشین آلات کارخانه تولیدی چینی به طور سلسله مراتبی، توسعه یافته است.

مجموعه ای از داده های کارخانه علم مواد و سطوح، برای تست و بررسی اثربخشی وکارایی مدل مطرح شده، مورد استفاده قرار می گیرند. نتایج بیان گر انعطاف و قوت این مدل در تنظیم اولویت های هدف کلی با توجه به اهمیت هر هدف عینی و تنظیم سطح اشتیاق با توجه به ارزش های آماج (هدف) مطلوب، می باشد.

1-مقدمه

شرکت مورد مطالعه یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی علم مواد و سطوح در دنیا می باشد. این شرکت برای بهبود محصولات و فرآیندها، تکنولوژی هایی را توسعه می دهد تا یتواند ارزش قابل توجهی را در آرایش های(تنوع) وسیعی برای مشتریانش در بازار مصرفی ارائه دهد.

این شرکت دارای چهار قسمت در پورتفولیوی کسب و کارش می باشد که شامل فناوری های محیطی، فناوری های فرآیند، فناوری های اجرا و ظاهر، و خدمات مواد می شود.

این مطالعه بر روی بخش فناوری های اجرا و ظاهر تمرکز دارد و داده های بدست آمده برای پژوهش از منطقه ی آسیا و اقیانوسیه، استرالیا و نیوزلند فراهم گردیده اند.

محصولات اصلی این بخش شامل رنگدانه مواد رنگی، پراکندگی رنگی و همچنین کارایی مواد معدنی هستند. این محصولات، مواد خام برای فرآیندهای بیشتر و بعدی هستند تا اینکه در صنایع مختلفی از قبیل تجهیزات خودرو، مواد مراقبت های شخصی، مواد معماری، روکش، بسته بندی، تولید محصولات دارویی و کشاورزی، مورد استفاده قرار گیرند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدل برنامه ریزی هدف، برای برنامه تولید انبوه با محدودیت بهره برداری از منابع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل برنامه ریزی هدف، برای برنامه تولید انبوه با محدودیت بهره برداری از منابع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers & Industrial Engineering
سال انتشار
2009
کد محصول
1000980
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
385 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Production management
Goal programming
Aggregate planning
Supply chain management

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید