Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحلیل نشانگر قدرت سیگنال دریافتی از WLAN برای اثر انگشت در فضای بسته

یک سیستم مکان یابی که از یک تکنیک اثر انگشت مکانی برپایه قدرت سیگنال دریافتی از یک شبکه محلی بی سیم استفاده می‌کند، امکان محاسبات آگاه از مکان را در فضای بسته محیا می‌کند.

 

چکیده

یک سیستم مکان یابی که از یک تکنیک اثر انگشت مکانی برپایه قدرت سیگنال دریافتی از یک شبکه محلی بی سیم استفاده می‌کند، امکان محاسبات آگاه از مکان را در فضای بسته محیا می‌کند. تحلیل داده نشانگر قدرت سیگنال دریافتی برای درک ویژگی‌ها و الگوهای زیربنای اثر انگشت‌های مکانی بسیار ضروری است. این دانش می‌تواند یک طراح سیستم را در مدلسازی دقیق یک سیستم مکان یابی، بهبود کارآیی مکان یابی و طراحی بهینه این سیستم یاری رساند. این مطالعه به طور گسترده از طریق اندازه گیری، ویژگی‌های نشانگر قدرت سیگنال دریافتی گزارش شده توسط کارت‌های واسط شبکه بی سیم IEEE 802.11b/g را بررسی می‌نماید. نتایج تحلیل داده‌های آماری می‌تواند در شناسایی تعدادی از پدیده‌هایی به کار گرفته شود که دقت و صحت سیستم‌های مکان یابی را در مکان‌های بسته تحت تاثیر قرار می‌دهند.

کلمات کلیدی: تحلیل داده، سیستم مکان یابی در مکان بسته، اثر انگشت مکانی، اندازه گیری، LAN بی سیم

1-مقدمه

آگاهی از مکان به عنوان بخشی از یک طرح محاسباتی آگاه از متن یکی از موارد کلیدی در موفقیت محاسبات فراگیر و همه جاحاضر است [1]. با افزایش تعداد دستگاه‌های محاسباتی متحرک درون ساختمان‌ها، فرصت‌های جدیدی برای برنامه‌های مبتنی بر مکان، تعدادی از محققان را برآن داشته است تا تکنولوژی‌هایی را که اطلاعات مکانی فضای بسته را فراهم می‌کنند، دنبال نمایند. برای مثال محققان در [2] یک ایده جدید برای به کارگیری سیگنال یک شبکه محلی بی سیم (WLAN) را برای تصمیم گیری در مورد مکان در فضای بسته ارائه کرده اند.

این تحقیق، بر یک تکنیک تصمیم گیری مکان در فضای بسته با عنوان اثر انگشت مکانی تمرکز می‌کند که از رابطه منحصربفرد مفروض بین نشانگر قدرت سیگنال دریافتی (RSSI) یک WLAN و یک مکان بسته استفاده می‌کند. این تکنیک، می‌تواند یک قابلیت آگاه از متن برای دستگاه‌های موبایل دارای واسط‌های WLAN امروزی فراهم کند [2]. مزیت‌های این تکنیک، پیچیدگی پایین به دلیل قابلیت اندازه گیری RSSI تعبیه شده در تمام واسط‌های WLAN مجازی و هزینه پایین به دلیل استقرار گسترده بنیادهای WLAN در ساختمان‌هاست.

می‌توان RSSlها را داده حسگری تلقی کرد که متعلق به فضای بسته است. با این وجود، ویژگی‌های RSSI در WLANها از جمله IEEE 802.11، به ندرت مطالعه شده اند. اگرچه دانش گسترده ای در رابطه با فرکانس رادیو و ویژگی‌های سیگنال دریافتی در محیط‌های بسته (از جمله ویژگی وابسته به فاصله از طریق مدل‌های کاست مسیر و نوسان سیگنال به دلیل تاثیر چندمسیری) در دسترس است، این دانش با هدف قابلیت ارتباطی و طراحی گیرنده بوده و آن را برای درک برنامه‌های مکان یابی محدود می‌کند. یک طراح سیستم نیاز به درک مکانیسم زیربنای RSSI دارد تا به خوبی یک سیستم مکان یابی فضای بسته را طراحی، مدلسازی و تحلیل کند.

از آنجا که RSSI در ابتدا به عنوان یک حسگر مکانی مورد استفاده قرار نگرفته، باید با محدودیت‌های اجرایی داخلی از نظر تصمیم گیری مکان با استفاده از RSSI طرف باشد. انتظار می‌رود توزیع آماری آن از دیگر مطالعات انتشار رادیو در فضای بسته متفاوت باشد که از ابزار خاصی از جمله تحلیلگرهای سیگنال برداری برای جمع آوری داده سیگنال دریافتی استفاده می‌کنند. به علاوه این مسئله به خوبی درک نشده است که آیا هیچ یک از خصیصه‌های سخت افزاری کارت‌های WLAN، کارآیی یک سیستم مکان یابی فضای بسته را تحت تاثیر قرار می‌دهد یا خیر. هدف اصلی این تحقیق، دستیابی به درک عملیقی از ویژگی‌های مختلف RSSI مرتبط با تکنیک اثر انگشت مکانی از طریق تحلیل گسترده داده‌های آماری است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " تحلیل نشانگر قدرت سیگنال دریافتی از WLAN برای اثر انگشت در فضای بسته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل نشانگر قدرت سیگنال دریافتی از WLAN برای اثر انگشت در فضای بسته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Pervasive and Mobile Computing
سال انتشار
2012
کد محصول
1001078
تعداد صفحات انگليسی
25
تعداد صفحات فارسی
70
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Data analysis
Indoor positioning system
Location fingerprint
Wireless LAN

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید