Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحمل پذیر خطای سیستم های جاسازی شده ی طراحی شده توسط بهینه سازی چند منظوره

طراحی سیستم های تحمل پذیری خطا جایگاه خود را در دامنه ی وسیعی از برنامه های کاربردی تعبیه شده است که در آن محدودیتهای طراحی به عنوان قابلیت اطمینان مهم است.

چکیده

طراحی سیستم های تحمل پذیری خطا جایگاه خود را در دامنه ی وسیعی از برنامه های کاربردی تعبیه شده است که در آن محدودیتهای طراحی به عنوان قابلیت اطمینان مهم است. تکنیک های نرم افزاری جدید، بر اساس نرم افزارهای انتخابی از افزونگی، پوشش گسل های قابل توجهی را با کاهش هزینه ها و هزینهها را نشان داده اند. با این حال، تعداد زیادی از  راه حل های مختلف توسط این تکنیک ها ارائه شد، و فرآیند پر هزینه برای دستیابی به ارزیابی قابلیت اطمینان شان، باعث ایجاد اکتشاف فضای طراحی بسیار دشوار و وظیفه ی وقت گیری می شود. این مقاله ادغام یک ابزار بهینه سازی چند منظوره با یک محیط سخت شده ی نرم افزاری برای انجام یک اکتشافات فضایی طراحی به صورت خودکار در جستجو برای بهترین معاوضه های بین قابلیت اطمینان، هزینه، و عملکرد ارائه می کند. ابزار اولیه توسط یک الگوریتم ژنتیکی که می تواند به طور همزمان بسیاری از اهداف طراحی را به لطف استفاده از الگوریتم چند منظوره ی NSGA-II به اتمام رسانده ا ست. دوم یک زیرساخت مبتنی بر کامپایلر است که به صورت خودکار نسخه های (سخت) محافظت شده ی انتخابی تولید شده ی نرم افزار و تولید گزارش های هزینه ی دقیق و تخمین های پوشش خطا می باشد. مزایای استفاده از پیشنهاد های ما با استفاده از یک مطالعه موردی پیچیده و دقیق شامل برنامه های نرم افزاری مربوط به نوع را نشان داده است، AES (استاندارد رمزگذاری پیشرفته).

1- مقدمه

کوچک سازی پیشرونده ی اجزاء الکترونیکی پیشرفت های مهم را در ریزپردازنده ها و سیستم های تعبیه شده باعث شده است. با این حال، به عنوان جمع های فن آوری، سطح منبع ولتاژ و حاشیه های نویز نیز کاهش می یابد، و باعث می شود که دستگاه های الکترونیکی کمتر قابل اعتماد و ریز پردازنده ها را بیشتر در معرض خطاهای انتقال را بیشتر می کند، مانند آنهایی که ناشی از تابش می باشد (Baumann، 2005). این خطاها (خطاهای نرم) ممکن است باعث رفتار مداری نادرست شود با تغییر انتقالات سیگنال و یا مقادیر ذخیره شده را وادار به عواقب فاجعه بار در کاربردهای بحرانی می کند. خطاهای نرم ناشی از تشعشع، به طور سنتی یک نگرانی برای سیستم هایی هستند که در فضای عمل می شوند، اما با توجه به استفاده از فن آوری مقیاس نانو، یک اثر شدید افزایش یافته در آن سیستم ها وجود دارد که در محیط اتمسفر (Edwards، Dyer، و Normand ، 2004) و حتی در سطح زمین (Baumann، 2002) کار می کند.

برای رویارویی با این مشکلات قابلیت اعتماد، سخت افزار مازاد اجرا شده، روش معمول شده است (Nicolaidis، 2005). با این حال، تکنیک های سخت افزاری در بسیاری از موارد به دلیل هزینه های بالا درگیر می باشد. بنابراین، توجه فراوانی در روش های جدید برای کاهش خطای نرم که اجازه ی اتخاذشان را در حوزه های نرم افزاری تعبیه شده که در آن دیگر عوامل مانند هزینه، قدرت و عملکرد را می توانند به مهمی قابلیت اطمینان باشند. ...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " تحمل پذیر خطای سیستم های جاسازی شده ی طراحی شده توسط بهینه سازی چند منظوره " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحمل پذیر خطای سیستم های جاسازی شده ی طراحی شده توسط بهینه سازی چند منظوره
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Expert Systems with Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1001084
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Multi-objective optimization
NSGA-II
Embedded systems design

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید