Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: ارتباط دهی ظرفیت جذب و نوآوری باز

نوآوری باز یک نمای کلی از چگونگی بهره مند شدن شرکت ها از اطلاعات و دانش منابع خارجی را فراهم می کند.

چکیده

نوآوری باز یک نمای کلی از چگونگی بهره مند شدن شرکت ها از اطلاعات و دانش منابع خارجی را فراهم می کند. ظرفیت جذب در تبیین اینکه چرا برخی از شرکت ها بسیار بهتر از دیگر شرکتها در ایجاد کردن و تحقق بخشیدن فن آوری منابع خارجی توسعه یافته اند و با شرکای مبتکر همکاری کرده اند، بسیار مهم است. ظرفیت جذب و اثرات جانبی نوآوری عمومی به ناچار به یکدیگر پیوند خورده اند. هدف از این مقاله تجزیه و تحلیل چگونگی تعامل و ارتباط بین ظرفیت جذب و بعد خارجی در نوآوری عمومی می باشد. ما ادعا می کنیم که بینش های اخیر از شیوه های نوآوری عمومی در شرکت های مستلزم در اختیار داشتن چند سرنخ مهم جهت غنی سازی مفهوم ظرفیت جذب است و به منظور بهبود درک ما از این مفهوم که چگونه تصمیم گیری های مدیریت  قادر است توانایی شرکت را که از محیط خارجی خود میتواند آموزش ببیند، تقویت کند.

واژه های کلیدی: ظرفیت جذب، نوآوری باز، فن آوری مرجع دهی خارجی

1-مقدمه

نوآوری باز و ظرفیت جذب دو مفهوم محبوب در مقالات مربوط به مدیریت نوآوری معاصر می باشند. تا آنجا که می دانیم، آنها هرگز به یکدیگر در یک روش سیستماتیک مرتبط نشده اند هر چند بدیهی است که ظرفیت جذب شرکت ها، همانطور که توسط کوهن و لوین (1990)  تعریف شده است، توانایی شرکت ها را برای فن آوری و یا ایده منبع یابی خارجی  توسعه یافته تعیین می کند. در این مقاله، ما این دو مفهوم را به یکدیگر گره می زنیم و نشان می دهیم که چگونه بینش های اخیر در مورد بازارهای فن آوری و نوآوری باز می تواند درک ما را از ظرفیت جذب ارتقاء دهد.

مقالات مدیریتی رو به رشد در حیطه نوآوری باز سبب شده است که شرکت های به منابع خارجی دانش روی آورند. چسبروگ و همکاران نوآوری باز را اینگونه تعریف کرده اند: " استفاده از جریان های هدفمند و جریان های خروجی از دانش جهت سرعت بخشیدن به نوآوری های داخلی، و گسترش بازار برای استفاده خارجی از نوآوری".  منابع یابی فن آوری خارجی به چند دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است: کوتاه شدن چرخه عمر تکنولوژی، فن آوری های در حال ظهور با پتانسیل مختل کردن مواضع راهبران بازار، به اشتراک گذاری هزینه ها و ریسک مرتبط با فناوری های مبتنی بر علوم مانند نانو الکترونیک، جهانی شدن فعالیت های R & D  (تحقیق و توسعه) به عنوان واکنش شرکت ها به انتشار بیشتر دانش در سراسر جهان، افزایش رقابت بین شرکت ها در بازار محصول مربوط به خود، اهمیت رو به رشد سرمایه گذاری برای تامین مالی ایده های کسب و کار عالی، و غیره ..

این جریان های دانش بین سازمانی به طور خودکار جامه عمل بخود نمی پوشاند و شرکت ها مجبور به توسعه مهارت های بهره برداری منابع خارجی فناوری می باشند. کوهن و لوین (1990)  اصطلاح "ظرفیت جذب" را ابداع کردند و آن را به عنوان توانایی شرکت های نوآور به جذب و تکرار دانش جدید به دست آمده از منابع خارجی تعریف کردند. توانایی تشخیص، ارزش و بهره برداری از منابع خارجی دانش به طور عام و از نظر فن آوری به ویژه در توضیح قابلیت های نوآورانه سازمان ها بسیار مهم است. شرکت ها در توانایی خود برای بهره برداری از این منابع فن آوری خارجی متفاوت می باشند، چرا که ظرفیت جذب را می توان به عنوان یک قابلیت پویا شرکت در نظر گرفت که در طول زمان (وابسته به مسیر) و بر اساس روال سازمانی ایجاد می شود. ..

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " ارتباط دهی ظرفیت جذب و نوآوری باز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارتباط دهی ظرفیت جذب و نوآوری باز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the CAS Workshop on Innovation in Firms
سال انتشار
2007
کد محصول
1001130
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
42
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
250 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




absorptive capacity
open innovation
external technology sourcing

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید