Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

مقاله ترجمه شده رایگان با عنوان:یک مدل رقابتی در صنعت صفحات خورشیدی

مقاله انگلیسی رایگان مهندسی برق، صنعت صفحات خورشیدی

در این بخش می توانید مقاله انگلیسی رایگان مهندسی برق به همراه ترجمه فارسی آن را دانلود کنید.  عنوان این مقاله ترجمه شده رایگان رشته مهندسی برق " یک مدل رقابتی در صنعت صفحات خورشیدی" می باشد. مقاله ترجمه شده رایگانی که دانلود می کنید در سال 2013 در مجله Energy Economics چاپ شده است. مقاله انگلیسی رایگان برق با ترجمه فارسی از لینک بالا قابل دانلود است. لازم به ذکر است که کل مقاله ترجمه نشده است، ولی قسمت اعظم مقاله ترجمه گشته است. در ادامه می توانید چکیده انگلیسی، و چکیده فارسی مقاله ترجمه شده رایگان " یک مدل رقابتی در صنعت صفحات خورشیدی" را ملاحظه کنید.

Abstract
We develop a model of competition in the solar panel industry. Solar firms manufacture panels that are differentiated both vertically and horizontally, and compete by setting quantities. The equilibrium of the model is consistent with a set of stylized facts that we document, including variation in prices, markups and market shares across firms. We calibrate the model using a new dataset data on prices, costs and shipments of leading solar companies, as well as solar sales in four leading markets. The calibrated model is applied to evaluate the impact of a decline in the price of polysilicon, a key raw material used in the manufacture of solar panels, on the equilibrium price of solar panels

چکیده

ما یک مدل رقابتی را در صنعت صفحات خورشیدی توسعه داده‌ایم.شرکتهای مربوط به این صفحات ، صفحات خورشیدی را تولید میکنند که هم از نظر افقی و هم از نظر عمودی با هم متفاوت هستند، و از نظر کمیتف مشخصات با هم رقابت میکنند. تعادل در مدل با واقعیات مستند شده که شامل تنوع در قیمت، سود حاصل از فروش و سهم بازار در بین شرکتها میشود، مطابقت دارد. ما مدل خود را با استفاده از داده‌های جدید از قیمت، هزینه و ارسال ، در شرکتهای خورشیدی پیشرو و همینطور در 4 بازار پیشگام ، کالیبره کرده‌ایم. مدل کالیبره شده ، برای ارزیابی تاثیر کاهش قیمت پلی‌سیلیکون بر قیمت تعادلی صفحات خورشیدی استفاده شد . پلی‌سیلیکون یک ماده خام کلیدی برای تولید صفحات خورشیدی است.

1-مقدمه

بخش مربوط به تولید برق ، بزرگترین سهم را در انتشار گازهای گلخانه‌ای دارد. بیشتر طرحها برای متعادل کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای ، به فوتوولتاایک خورشیدی به عنوان یک تکنولوژی تولید برق نگاه میکنند که میتواند بخض قابل توجهی از تولید توسط سوخت فسیلی را با آن جایگزین کرد(ناکی سنوویچ و ریاحی 2002 ؛ بیکر و سولاک 2011؛ لوییس و نوسرا 2006) . با این حال در حال حاضر ، برق حاصل از فوتوولتاایک خورشیدی ، بخش کوچکی از برق جهان را تامین میکند. هزینه‌ی تولید برق با استفاده از سیستمهای PV خورشیدی ، در طول زمان کاهش پیدا کرده است. عامل اصلی این کاهش قیمت ، بدلیل کاهش قیمت مداوم صفحات خورشیدی به عنوان مولفه‌ی اصلی در سیستمهای PV بوده است(که به آن مدول خورشیدی هم گفته میشود.). این کاهشها، باعث شده است که قیمت برق خورشیدی تولید شده به قیمت برق تولیدی از منابع معمول ، نزدیکتر شود ، اما با این حال همچنان فاصله‌ای مان این دو قیمت وجود دارد.


عنوان مقاله فارسی

مقاله ترجمه شده رایگان با عنوان:یک مدل رقابتی در صنعت صفحات خورشیدی

تعداد صفحات فارسی
17
کد محصول
1002011
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
487 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی برق , فیزیک , مهندسی مکانیک را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-23
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
بسیارعالی

ثبت سفارش جدید