Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: طراحی الکوریتم SHA-1 بر مبنای FPGA

SHA(الگوریتم درهم سازی ایمن) یک استاندارد معروف برای فشرده سازی پیام است که در رمزنگاری کامپیوتری استفاده می شود این روش می تواند یک پیام طولانی را برای تبدیل شدن به یک پیام کوتاه خلاصه شده، فشرده سازی کند.

Abstract

SHA (Secure Hash Algorithm) is a famous message compress standard used in computer cryptography, it can compress a long message to become a short message abstract. The algorithm can be used in many protocols or Secure Algorithm, especially for DSS. In this paper, the improved version SHA-1 is analysised, then improved and implemented in HDL (Hardware Description Language) and FPGA. QuartusII is used to compile and generate the function modules, RTL level description circuit and simulated waveform. RTL level description is the circuit connection in FPGA chip. It shows the connection of the modules. Simulated waveform shows us the timing and the function of the SHA-1 module. The algorithm is implied easily. And the SHA-1 module that design in this paper used less memory units and logic elements. It can be used in DSA or any protocols or secure algorithm

چکیده

SHA(الگوریتم درهم سازی ایمن) یک استاندارد معروف برای فشرده سازی پیام است که در رمزنگاری کامپیوتری استفاده می شود این روش می تواند یک پیام طولانی را برای تبدیل شدن به یک پیام کوتاه خلاصه شده، فشرده سازی کند. این الگوریتم می تواند در خیلی از پروتکل ها یا الگوریتم های امنیتی استفاده شود به خصوص برای DSS. در این مقاله نسخه بهبود یافته SHA-1 مورد انالیز و بررسی قرار گرفته، و پس از بهبود در HDL(زبان توصیف سخت افزار) و FPGA اجرا شده است. نرم افزار کورتس 2  برای کامپایل و تولید ماژول های تابع، مدارات توصیف سطح RTL و شکل موجهای شبیه سازی شده مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از توصیف سطوح مداری، ارتباطات مداری تراشه FPGA می باشد. که این ارتباطات ماژول ها را نیز نشان می دهد. شکل موجهای شبیه سازی، زمان بندی و تابع ماژول های SHA-1 را به ما نشان می دهند. این الگوریتم به آسانی قابل فهم است. و ماژول  SHA-1 ای که در این مقاله طراحی می شود، از واحد های حافظه و المان های منطقی کمتری استفاده می کند و می تواند در DSA یا هر پروتکل یا الگوریتم امنیتی استفاده شود.

کلمات کلیدی : SHA-1 ; الگوریتم درهم سازی ایمن ; FPGA  ; امنیت شبکه ها

1-مقدمه

امروزه شبکه تنها روشی برای دسترسی ما به اطلاعات بیشتر نیست بلکه در حال تبدیل شدن به یک سبک زندگی جدید برای مردم است. به عنوان مثال بانک شبکه ای(اینترنتی)، خرید اینترنتی، چت آنلاین، دولت الکترونیک و غیره. همه این ها به یک شبکه با امنیت بالا نیاز دارند. بنابراین امنیت شبکه ها در عصر اطلاعات به مسئله ای مهم تبدیل شده است.

در این مقاله استاندارد فشرده سازی پیام ، SHA-1 (الگوریتم درهم سازی ایمن) توسط FPGA (آرایه های گیت قابل برنامه ریزی میدانی) و به همراه DSS اجرا خواهد شد. و در DSA( حساب امضای دیجیتال) که توسط FPGA اجرا می شود استفاده خواهد شد.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی الکوریتم SHA-1 بر مبنای FPGA " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی الکوریتم SHA-1 بر مبنای FPGA
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Second International Conference on Networks Security, Wireless Communications and Trusted Comp
سال انتشار
2010
کد محصول
1002016
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
537 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 676500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





SHA-1
Secure Hash Algorithm
FPGA
Networks Security

تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-23
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید