Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدلسازی کنترل توان راکتیو و ضریب توان واحد بار القایی

TSC- TCR (SVC) برای کنترل ضریب توان سیستم در مقدار واحد و تنظیم موثر ولتاژ بار مورد استفاده قرار می گیرد.

Abstract

TSC-TCR (SVC) is applied to control power factor of system at unity & effectively regulate load voltage. Unity power factor controller uses SVC technique, whose output is adjusted to exchange capacitive or inductive current so as to maintain or control specific power factor. In this proposed scheme simple circuit model of thyristor switched capacitor & thyristor controlled reactor is modeled. The number of capacitors to be turned-on is decided according to the reactive power requirement of load. The current delivered by the capacitor depends on the reactive power requirement

چکیده

 TSC- TCR (SVC) برای کنترل ضریب توان سیستم در مقدار واحد و تنظیم موثر ولتاژ بار مورد استفاده قرار می گیرد. کنترلر ضریب توان واحد از تکنیک SVC استفاده می کند، که خروجی آن برای تبادل جریان القایی یا خازنی برای حفظ یا کنترل ضریب توان تنظیم می شود. در این ساختار کنترلی پیشنهادی مدل مدار ساده ای از خازن سوئیچ شونده با تریستور و راکتور کنترل شونده با تریستور مدل می شود. تعداد خازن هایی که باید روشن شوند طبق شرایط توان راکتیو بار تعیین می شوند. جریان تحویلی توسط خازن به لازمه های توان راکتیو بستگی دارد.

عبارات کلیدی- زاویه ی آتش، توان راکتیو، SVC، TSC-TCR.

مقدمه

در این مقاله ضریب توان، تحلیل و معیارهای مقابله کردن با ضریب توان و روش های کاهش آن توصیف می شوند. سیستم های قدرت مدرن پیچیده هستند و برای آنها تقاضای توان با کیفیت بالاتر باید براورده شود. در حال حاضر تکنولوژی های پیشرفته برای بهبود پایایی سیستم قدرت، امنیت و سوددهی آن مورد استفاده قرار می گیرند، و به همین دلیل کیفیت توان بهبود می یابد. بهبود پایداری ولتاژ، امنیت ولتاژ و پروفایل توان برای بهبود کیفیت توان ضروری هستند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدلسازی کنترل توان راکتیو و ضریب توان واحد بار القایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی کنترل توان راکتیو و ضریب توان واحد بار القایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
NATIONAL CONFERENCE ON EMERGING TRENDS IN COMPUTER & ELECTRICAL ENGINEERING
سال انتشار
2014
کد محصول
1002584
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





firing angle
reactive power
SVC
TSCTCR

تاریخ انتشار در سایت: 2014-11-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید