Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدیریت زنجیره تامین در صنعت خودروسازی برزیل: تنگناهای موجود برای رشد پایدارتر

این مقاله با در نظر گرفتن سیستم‌های تولید ناب به عنوان مدل مرجع، رویکرد مدیریت زنجیره تامین و رابطه بین بخش‌های عمومی و خصوصی را در صنعت خودروسازی برزیل تحلیل می‌نماید.
 Abstract

Taking the lean production system as the reference model، this paper analyses the supply chain management approach and the relationship between private and public sectors in the Brazilian automobile industry. Through a case study conducted from October 2006 to October 2008 in a private owned automaker، two bottlenecks in this Brazilian industrial sector are identified: (1) Emphasis on coordination rather than integration  in supply chain management; and (2) Insufficient channels of communication between private and public sectors، resulting in inefficient policies to nurture automakers with low production volume

چکیده

این مقاله با در نظر گرفتن سیستم‌های تولید ناب به عنوان مدل مرجع، رویکرد مدیریت زنجیره تامین و رابطه بین بخش‌های عمومی و خصوصی را در صنعت خودروسازی برزیل تحلیل می‌نماید. بنا بر یک مطالعه موردی که در اکتبر 2006 تا اکتبر 2008 در یک اتومبیل‌سازی متعلق به بخش خصوصی انجام شد، دو تنگنا در این بخش صنعتی برزیل مشخص شدند: (1) تاکید بر هماهنگی به جای ادغام در مدیریت زنجیره تامین؛ و (2) کانال‌های اندک ارتباطی بین بخش‌های عمومی و خصوصی که منجر به سیاست‌های ناکارآمد و پرورش خودروسازانی با حجم تولید اندک می‌گردد.

مقدمه

هدف این مطالعه تعیین برخی تنگناها برای دستیابی به سطح بالاتری از رشد اقتصادی در صنعت خودروسازی برزیل می‌باشد. این امر از طریق مطالعه‌ای موردی که در یک خودروسازی متعلق به بخش خصوصی انجام شده بود، محقق شد که خودروهای تجاری سبک میتسوبیشی را مونتاژ می‌نماید.
بدین جهت صنعت خودروسازی برای مطالعه انتخاب شد که زمینه‌ای بسیار غنی برای تحلیل روابط داخل شرکت و ارتباط پذیرش رویکردی ادغامی در مدیریت زنجیره تامین فراهم می‌آورد. به علاوه، صنعت خودروسازی، نقش مهمی در اقتصاد برزیل ایفا می‌نماید. در سال 2007، برزیل با برخورداری از 2977150 واحد و این بخش صنعتی، 18 درصد از تولید ناخالص داخلی صنعت کشور را در اختیار داشت و در جایگاه هفتم تولید خودرو جهانی قرار داشت. در سال 2005، تعداد شغل‌های مستقیم و غیرمستقیم ایجادشده توسط این بخش 1.5 میلیون برآورد شد (آنفاویا، 2008)…


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدیریت زنجیره تامین در صنعت خودروسازی برزیل: تنگناهای موجود برای رشد پایدارتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت زنجیره تامین در صنعت خودروسازی برزیل: تنگناهای موجود برای رشد پایدارتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
international journal of lean thinking
سال انتشار
2011
کد محصول
1003173
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
474 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Automobile industry
supply chain management

تاریخ انتشار در سایت: 2015-01-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید