Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک روش مبتنی بر بازار برای پیکربندی مجدد شبکه توزیع

این مقاله مدلی را برای پیکربندی مجدد فصلی در شبکه توزیع نیروی واقعی ارائه می کند، که از طریق مبدل های تحت سیستم انتقال به نقاط مختلف سیستم انتقال متصل هستند.

Abstract

This paper presents a model for seasonal reconfiguration of actual distribution network, which is connected to different points of transmission system via subtransmission transforms, taking into account the feature of competitive environments. The objective function is minimizing the cost of purchased energy regarding hourly Locational Marginal Prices (LMPs) of wholesale market, derived from different connection points between distribution and transmission systems, as well as bilateral contracts with Distributed Generators (DGs). The daily load curves of different load categories, i.e. residential, commercial, administrative and teaching centers are considered. Setting the tapchangers of sub-transmission transformers are accomplished along with reconfiguration process considering the 24-h load curves. DG units are assumed to be controlled in PQ mode and the best value for power factor of each DG is determined during reconfiguration. The presented model is solved by Genetic Algorithm (GA), and a straightforward sub-algorithm which is applicable for actual networks is propounded for checking the presence of loop and islanding in the network, thereby the whole feasible solution space is searched. The developed model is evaluated by executing on 16-bus and 204-bus test systems. Different cases are considered and the results are discussed

چکیده

این مقاله مدلی را برای پیکربندی مجدد فصلی در شبکه توزیع نیروی واقعی ارائه می کند، که از طریق مبدل های تحت سیستم انتقال به نقاط مختلف سیستم انتقال متصل هستند. در این مدل مسأله فضاهای رقابتی نیز در نظر گرفته شده اند. تابع هدف عبارت است از به حداقل رساندن هزینه خرید انرژی در رابطه با قیمت های منطقه ای حاشیه ای ساعتی (LMP ها) در بازار فروش عمده، که از نقاط اتصال مختلف بین سیستم های توزیع و انتقال و همچنین قراردادهای دوجانبه با تولید کننده های توزیع کننده (DG ها) به دست آمد. منحنی های روزانه بار از دسته بندی های مختلف در نظر گرفته شدند، که عبارت بودند از مسکونی، تجاری اداری و مراکز آموزشی. تنظیمات tapchanger های مبدل های سیستم انتقال نیرو همراه با فرآیند پیکربندی مجدد و با در نظر گرفتن منحنی های 24 ساعته صورت گرفت. واحدهای DG در روش PQ کنترل شده فرض می شوند و بهترین میزان فاکتور توان DG در طول پیکربندی مجدد تعیین می شوند. مدل ارائه شده با استفاده از الگوریتم ژنتیکی (GA) حل می شود و یک زیرالگوریتم مستقیم برای بررسی وجود حلقه و حالت جزیره ای در شبکه پیشنهاد می شود که از این طریق کل راه حل قابل اجرا مورد مطالعه قرار می گیرد. مدل توسعه یافته از طریق اجرا بر روی سیستم های آزمون bus -16 و bus -204  ارزیابی شد. موارد مختلف در نظر گرفته می شوند و نتایج مورد بحث قرار می گیرند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش مبتنی بر بازار برای پیکربندی مجدد شبکه توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش مبتنی بر بازار برای پیکربندی مجدد شبکه توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2015
کد محصول
1004828
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Reconfiguration
Distribution network
Purchased energy
Locational Marginal Prices

تاریخ انتشار در سایت: 2015-07-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید