Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدلسازی کنترل کننده استاتیکی توان بین فازی(SIPC) برای مطالعات اتصال کوتاه و پخش بار

در این مقاله توپولوژی کنترل کننده توان بین فازی(IPC) که کنترل کننده استاتیکی توان بین فازی(SIPC) نامیده میشود، مورد بحث قرار می گیرد.

Abstract

In this paper, the topology for Inter-Phase Power Controller (IPC), called the Static Inter-Phase Power Controller (SIPC), is discussed. In this topology, the Phase Shifting Transformers (PSTs) of IPC have been replaced by Voltage Source Converters (VSCs). SIPC is modeled and studied under different operating conditions. It is shown that SIPC not only has all capabilities of conventional IPC; such as power flow control, fault current limitation and voltage isolation but also resets the control error to zero. In addition, SIPC increases the variations range of control variables of IPC, namely the phase angles (φ1φ2) and as a result, the range of variations of active and reactive powers

چکیده

در این مقاله توپولوژی کنترل کننده توان بین فازی(IPC) که کنترل کننده استاتیکی توان بین فازی(SIPC) نامیده میشود، مورد بحث قرار می گیرد. در این توپولوژی،  کانورترهای منبع ولتاژ(VSCها) جایگزین ترانسفورماتورهای شیفت دهنده فاز(PSTها) IPC شده اند. SIPC مدل می شود و تحت شرایط  کاری گوناگون مورد مطالعه قرار می گیرد. نشان داده می شود که SIPC نه تنها تمام قابلیت های IPC معمولی مانند کنترل پخش توان، محدود کردن جریان خطا و ایزولاسیون ولتاژ را دارد بلکه خطا کنترل را نیز به صفر ریست می کند. علاوه بر این، SIPC رنج تغییرات متغییرهای کنترل IPC که زاویه های فاز (φ1φ2) نامیده می شوند را افزایش میدهد،  در نتیجه رنج تغییرات توان اکتیو و راکتیو نیز افزایش پیدا می کند.

1- مقدمه

بازار برق مقررات زدایی شده، حوزه های جدیدی برای کاربرد FACTS فراهم کرده است. تعدادی از مشکلات مهم در بازر برق آزاد و مقررات زدایی شده، کنترل تراکم، انعطاف پذیری سیستم و توانایی برای کنترل پخش توان بمنظور استفاده از ماکزیمم ظرفیت شبکه های موجود[1,2] هستند. سه جنبه از شرایط کاری حالت پایدار که باید در چنین محیط های بدقت مورد بررسی قرار بگیرند، جریان های(flow) حلقه، سطوح اتصال کوتاه اضافی و شرایط بعد از پیشامد تصادفی [3] هستند. از طرف دیگر نوشتیجات موجود در مورد تجهیزات FACTS نشان می دهد که این ادوات ابزارهای قدرتمند و اقتصادی برای حل این مشکلات فنی هستند. آنها قادرند که مسیر پخش توان در خطوط انتقال را بوسیله تغییر دامنه و زاویه ولتاژ باس و همچنین راکتانس خطوط انتقال، مدیریت کنند[4,5]. در بین این تجهیزات، UPFC یک گزینه جذاب است. UPFC قادر است پخش توان اکتیو و راکتیو خطوط انتقال را کنترل کند همچنین می تواند زاویه ولتاژ باس محلی را تنظیم کند..


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدلسازی کنترل کننده استاتیکی توان بین فازی(SIPC) برای مطالعات اتصال کوتاه و پخش بار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی کنترل کننده استاتیکی توان بین فازی(SIPC) برای مطالعات اتصال کوتاه و پخش بار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Conversion and Management
سال انتشار
2012
کد محصول
1007368
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
969 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




FACTS devices

تاریخ انتشار در سایت: 2016-02-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید