Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدیریت صورت وضعیت های مالی بانکی با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی

ترجمه فارسی مقاله در مورد مدیریت صورت وضعیت های مالی بانکی، اماده دانلود است. اهدافی که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از: (1) تجمیع دارایی، (2) کاهش بدهی، (3) ثروت سهام، (4) درآمد و (5) سود و (6) آیتم مدیریت مطلوب در صورت های مالی.

چکیده

شش هدف یکی از بانک های برتر در مالزی، یعنی انباشت دارایی، کاهش بدهی، ثروت صاحبان سهام، درآمد، سودآوری و وضعیت مدیریت بهینه در صورت های مالی مورد بررسی قرار گرفت. داده ها از گزارش سالانه بانک و چشم­انداز بانک از سال 2010 تا سال 2014 جمع آوری شدند. مدل برنامه­ ریزی آرمانی برای پیدا کردن یک راه حل بهینه برای شش هدف با استفاده از نسخه 11 نرم­افزار Lingo توسعه داده شد. نتیجه نشان می­ دهد که تمام شش هدف به طور کامل به دست آمده اند. مدل ارائه شده می تواند به عنوان یک راهنما برای موسسات مالی در تصمیم گیری و توسعه استراتژی برای مقابله با سناریوهای مختلف اقتصادی استفاده شود.

1-مقدمه

مدیریت دارایی - بدهی کارآمد نیاز دارد بانک ها به بهینه سازی سود بپردازند و همچنین بر ریسک های مختلف نظارت و آنها را کاهش دهند. تکتاس و همکاران (2005) تاکید کردند که مدیریت دارایی و بدهی یک فرآیند چند بعدی است که نیاز به تعامل همزمان در میان ابعاد مختلف دراد. موقعیت دارایی و بدهی رجحان نقدینگی و نتایج مورد نظر را تعیین می کند. بنابراین، بانک ها باید استراتژی هایی را برای استفاده کارآمد از منابع مالی و تجزیه و تحلیل اهداف مختلف از جمله به حداقل رساندن ریسک و اطمینان از امنیت ایجاد کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " مدیریت صورت وضعیت های مالی بانکی با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت صورت وضعیت های مالی بانکی با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1008804
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
499 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی , حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






asset
earning
equity
goal programming
liability
management
profitability

تاریخ انتشار در سایت: 2016-08-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید