Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: اندازه گیری عملکرد و پیش بینی شکست پروژه سرمایه

تغییرات در عملکرد مدیریت پروژه در فاز اجرایی، پیامدهای پروژه را در پایان تحت تاثیر قرار می دهد. درحالیکه شناسایی عوامل مهم عملکرد مدیریت پروژه مهم است، چند بررسی قدرت تمایز متغیرهای عملکرد را برای پیش بینی شکست پروژه سرمایه در پایان انجام می دهد.

Abstract

This paper examines how changes in project-management performance in the execution phase affect project outcomes at completion. While identifying the key determinants of project-management performance is critical, few studies examine the discriminatory power of performance variables for predicting capital project failure at completion. Using 130 capital projects and a longitudinal design, this study develops a performance-measurement model based on changes in project-management performance during the execution phase. Subsequent hierarchical logistic-regression analysis reveals a good explanation of the variation in the failure of capital projects and high classification accuracy. Validating out-of-sample data demonstrates that the optimal model provides a reasonably good overall classification rate of 81.54%. Ultimately, our findings suggest that performance changes in the execution phase explain an important part of project outcomes and, more importantly, are useful predictors for project failure

چکیده

تغییرات در عملکرد مدیریت پروژه در فاز اجرایی، پیامدهای پروژه را در پایان تحت تاثیر قرار می دهد. درحالیکه شناسایی عوامل مهم عملکرد مدیریت پروژه مهم است، چند بررسی قدرت تمایز متغیرهای عملکرد را برای پیش بینی شکست پروژه سرمایه در پایان انجام می دهد. با استفاده از 130 پروژه سرمایه و طراحی طولی، این بررسی مدل اندازه گیری عملکرد مبتنی بر تغییرات در عملکرد مدیریت پروژه در طول فاز اجرایی را توسعه می دهد. آنالیز رگرسیون لجستیک سلسله مراتبی بعدی توضیح مناسب تغییرات در شکست پروژه های سرمایه و درستی بالای طبقه بندی را آشکار می کند. اعتبار داده های خارج از نمونه ثابت می کند که مدل بهینه نرخ طبقه بندی کلی مناسب منطقی %81.54 را فراهم می کند. درنهایت، یافته های ما نشان می دهند که تغییرات عملکرد در فاز اجرایی بخش مهمی از پیامدهای پروژه را نشان می دهد و به طور مهمتر پیش بینی کننده های مفیدی برای شکست پروژه هستند.

1-مقدمه

موضوع مدیریت پروژه که به عنوان اساس قابلیت استراتژیک در اقتصاد جهانی مشاهده می شود، توجه بسیاری از محققین و کارشناسان رشته های مختلف نظیر علوم مدیریت، مدیریت عملیاتها، تئوری سازمان و روانشناسی اجتماعی را به خود جلب کرده است. کار اصلی در بررسی مدیریت پروژه شناسایی عوامل مهم عملکرد مدیریت پروژه است. جای تعجب ندارد که محققین و کارشناسان انواع گسترده ای از معیارها را برای توضیح عملکرد مدیریت پروژه و مشخصات ورودی که بر پیامدهای پروژه تاثیر می گذارند، بررسی و شناسایی می کنند .

برای مثال یکی از یافته های اخیر این است که درصد و رضایت مدیریت و مشخصات پروژه بر عملکرد پروژه به طور مهمی تاثیر می گذارد (لرچ و اسپیت 2013). یافته دیگر این است که محدوده مبهم پروژه و اهداف نامشخص پروژه، فاکتورهای خطر اولیه برای عملکرد پروژه هستند ( هوآنگ و لی 2012).

گرچه عملکرد مدیریت پروژه بسیار مورد مطالعه و بازنگری واقع شده است، اکثر مطالعات مبتنی بر دیدگاه چرخه کلی عمر پروژه می باشند، چند بررسی به طور نسبی بر دیدگاه فاز اجرایی پروژه تمرکز کرده اند. برخی از مطالعات موجود آنالیز می کنند که چگونه عملکرد مدیریت پروژه در فاز اجرایی پروژه بر پیامدهای پروژه تاثیر می گذارد، با این حال در ماهیت، رفتار آنها همزمان است. به علاوه، تمرکز اندک تجزیه و تحلیلهای این بررسیها بر روی این است که چگونه تغییرات در عملکرد مدیریت پروژه در فاز اجرایی بر پیامدهای پروژه تاثیر می گذارد....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " اندازه گیری عملکرد و پیش بینی شکست پروژه سرمایه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اندازه گیری عملکرد و پیش بینی شکست پروژه سرمایه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Project Management
سال انتشار
2015
کد محصول
1010296
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
697 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Project failure; Project-management performance; Performance measurement

تاریخ انتشار در سایت: 2017-04-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید