Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: پیری حرارتی ترانسفورماتورهای توزیع مطابق با استانداردهای IEEE و IEC

مقاله برق قدرت با ترجمه فارسی درباره پیری ترانسفورماتور با موضوع :"پیری حرارتی ترانسفورماتورهای توزیع مطابق با استانداردهای IEEE و IEC" در این بخش قابل خرید است.

Abstract

Problems related to the so called "loss of life", or isolation aging of distribution transformers, have been interesting over a long period of time. Since the beginning of the last century various concepts have been used to explain the transformers loss of life and as usual those are interpreted incorrectly. In fact, "loss of life" has always been understood as "reducing the isolation's loss of life". There are existing therminological differencess in IEEE and IEC standards, that are used in the methods for determination of ageing in distribution transformers. This paper is comparative analysis between the variables, defined in those standards. The presented analysis relates to a transformer with the following parameters: 630 kVA, 10/0,4 kV, Dy5

چکیده

 مسائل مرتبط با به اصطلاح "کاهش عمر"، یا پیری عایقی ترانسفورماتورهای توزیع [7]، توجه زیادی به خود جلب کرده اند. از آغاز قرن گذشته، از مفاهیم متعددی برای توضیح کاهش عمر ترانسفورماتور استفاده شده است و مثل همیشه به درستی تفسیر نمی شوند. در حقیقت، "کاهش عمر" همیشه به صورت "کاهش عمر عایقی" در نظر گرفته شده است.

اصطلاحات متفاوتی در استانداردهای IEEE و IEC وجود دارد که در روش های تعیین پیری در ترانسفورماتورهای توزیع از آنها استفاده می شود. این مقاله تحلیلی مقایسه ای بین متغیرهای تعریف شده در این استانداردها ارائه می دهد. این تحلیل مربوط به یک ترانسفورماتور با پارامترهای زیر است:

630 KVA, 10/0.4 KV,Dy5

-1مقدمه

پیری یا خرابی عایق تابعی از دما، میزان رطوبت و میزان اکسیژن است. در ساختمان ترانسفورماتورهای مدرن احتمال افزایش حضور رطوبت و اکسیين در روغن کاهش یافته است، و در نتیجه تاثیر آنها بر روی کاهش عمر عایقی هم کم شده است. می توان گفت که فقط تاثیر دما باقی می ماند. از آنجایی که توزیع دما غیریکنواخت است، معمولا در بررسی فرایند پیری، تاثیرات خرابی ناشی از دمای نقطه ی داغ در نظر گرفته می شوند. از آنجایی که عوامل زیادی بر روی دما تاثیر می گذارند و در نتیجه به عایق ترانسفورماتور آسیب می زنند، نه در شرایط ثابت و تحت کنترل، و نه در شرایط کاری بسیار متغیر، عمر مفید  عایق ترانسفورماتور را نمی توان با دقت بالایی پیش بینی کرد…

   

موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیری حرارتی ترانسفورماتورهای توزیع مطابق با استانداردهای IEEE و IEC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیری حرارتی ترانسفورماتورهای توزیع مطابق با استانداردهای IEEE و IEC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Power Engineering Society General Meeting
سال انتشار
2007
کد محصول
1010776
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
752 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Transformers
IEC standards
Oil insulation
Equations
Temperature dependence

تاریخ انتشار در سایت: 2017-06-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید