Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: الگوریتم فیلترینگ ریخت شناختی برای تشخیص خطا در خطوط انتقال طی نوسانات برق

این مقاله یک الگوریتم جدید برای رله فاصله خط انتقال، که تحمل نوسانات برق را دارد، ارائه می دهد
Abstract

This paper presents a new algorithm for transmission line distance relaying, tolerant to power swings. The distinction between a short circuit and power oscillation is accomplished with the use of a morphological transform. With this feature it is possible to detect the dc short circuit component that presents a different waveshape during power swings. To show the effectiveness of the proposed technique, computer simulations have been carried out on ATP (Alternative Transient Program). Several faults including different frequency oscillations have been considered. The proposed methodology detect faults in very small times, even under the worst-case scenarios such as balanced faults during power swings

چکیده

این مقاله یک الگوریتم جدید برای رله فاصله خط انتقال، که تحمل نوسانات برق را دارد، ارائه می دهد. تمایز بین قطع شدگی مدار و نوسان برق با استفاده از انتقال ریخت شناختی حاصل می شود. با این ویژگی تشخیص جزء قطع شدگی مدار dc که شکل موج متفاوتی طی نوسانات برق ارائه می دهد امکانپذیر می باشد. برای نشان دادن کارایی تکنیک پیشنهادی، شبیه سازی های کامپیوتری روی ATP (برنامه گذرای جایگزین) انجام پذیرفته اند. چندین خطا از جمله نوسانات مختلف فرکانسی در نظر گرفته شده اند. روش پیشنهادی خطاها را در زمان های بسیار کم تشخیص می دهد، حتی تحت بدترین شرایط مانند خطاهای متعادل طی نوسانات برق.

1-مقدمه

در سیستم های قدرت الکتریکی (EPS) برخی نواسانات برق وجود دارند که در آن ها شکل موج های جریان ها و ولتاژ ها بعنوان یک خطا عمل کرده و منجربه عملیات نادرست رله های فاصله ای می شوند.

در نوسانات برق جریان rms و ولتاژ شبکه سیستم قدرت ثابت نیستند، اما در عوض در فاز و دامنه نوساندار می باشند. در نتیجه، محاسبه امپدانس در دامنه و فاز نوسان خواهد داشت و احتمالا منجربه قطع شدگی ناخواسته رله فاصله ای شود (ANSI21). برای جلوگیری از قطع شدگی مضر، رله فاصله ای اغلب با رله تشخیص دهنده نوسان قدرت ترکیب می شود (ANSI 68).

شناساگرهای قدیمی معمولا زمانی را که طول می کشد تا امپدانس ظاهری از یک ناحیه از پیش تعیین شده عبور کند را اندازه گیری می کنند. طی شرایط خطا، امپدانس ظاهری در سراسر مکان هندسی تقریبا ناگهانی حرکت می کند. همزمان، تحت شرایط نوسانات برق، امپدانس به آرامی حرکت می کند. تأخیرزمانی برای تشخیص خطا از نوسان برق باید با دانش سرعت احتمالی حرکت امپدانس طی نوسان برق تنظیم شود. مسئله اصلی در این روش این است که رله فاصله ای ممکن است برای خطاها، طی نوسان برق به دلیل وضعیت مسدود شده رله به درستی عمل نکند...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " الگوریتم فیلترینگ ریخت شناختی برای تشخیص خطا در خطوط انتقال طی نوسانات برق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم فیلترینگ ریخت شناختی برای تشخیص خطا در خطوط انتقال طی نوسانات برق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2015
کد محصول
1011030
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Transmission line
Protection
Distance relay
Power swing
DC component

تاریخ انتشار در سایت: 2017-07-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید