Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: الگوریتم زمانبندی وظایف Sort-Mid در محاسبات شبکه

مقاله انگلیسی محاسبات شبکه با ترجمه فارسی با موضوع : الگوریتم زمانبندی وظایف Sort-Mid در محاسبات شبکه، در این بخش قابل دانلود است.

Abstract

Scheduling tasks on heterogeneous resources distributed over a grid computing system is an NP-complete problem. The main aim for several researchers is to develop variant scheduling algorithms for achieving optimality, and they have shown a good performance for tasks scheduling regarding resources selection. However, using of the full power of resources is still a challenge. In this paper, a new heuristic algorithm called Sort-Mid is proposed. It aims to maximizing the utilization and minimizing the makespan. The new strategy of Sort-Mid algorithm is to find appropriate resources. The base step is to get the average value via sorting list of completion time of each task. Then, the maximum average is obtained. Finally, the task has the maximum average is allocated to the machine that has the minimum completion time. The allocated task is deleted and then, these steps are repeated until all tasks are allocated. Experimental tests show that the proposed algorithm outperforms almost other algorithms in terms of resources utilization and makespan 

 چکیده

زمانبندی وظایف در منابع ناهمگن که در یک سیستم محاسبات شبکه ­ای توزیع شده­ اند، یک مساله NP-کامل است. هدف اصلی بسیاری از محققان، توسعه الگوریتم­ های زمانبندی متنوع برای بهینه سازی این کار است، و این الگوریتم­ها در زمانبندی وظایف با توجه به انتخاب منابع عملکرد خوبی داشته ­اند. اما استفاده از توان کاملِ منابع هنوز هم یک چالش محسوب می­شود. در این مقاله یک الگوریتم اکتشافی جدید به نام Sort-Mid ارائه می­شود. هدف این الگوریتم، حداکثر کردن استفاده از ماشین­ها و حداقل کردن makespan است. استراتژی جدید Sort-Mid پیدا کردن منابع مناسب است. مرحله اصلی، میانگین­ گیری بوسیله لیست مرتب­ سازیِ زمان تکمیل هر وظیفه است. سپس بیشترین میانگین به دست می­ آید. در نهایت، وظیفه ­ای که بیشترین میانگین را دارد به ماشینی اختصاص می­یابد که کمترین زمان تکمیل را دارد. وظیفه­ ی اختصاص داده شده حذف می­شود، و این مراحل تا زمانی که تمام وظایف تخصیص یابند، تکرار می­گردد. آزمایشات نشان می­ دهند که کارایی الگوریتم پیشنهادی از نظر استفاده از منابع و makespan تقریباً از الگوریتم­ های دیگر بیشتر است.

-1مقدمه

سیستم­ های محاسبات شبکه [1،2]، سیستم ­های توزیع شده­ ای هستند که اشتراک منابع بزرگ را بین میلیون­ها سیستم کامپیوتری در یک شبکه جهانی مانند اینترنت امکان­پذیر می­سازند. منابع شبکه به دلیل پویایی، ناهمگن بودن، و توزیع جغرافیایی با منابع سیستم­ های پردازشی توزیع شده­ ی معمولی تفاوت دارند. زیرساخت­ شبکه (گرید) چهار سطح دارد. اول: سطح مبنا که از مولفه ­های فیزیکی تشکیل شده است. دوم: سطح میان افزار که در واقع نرم­ افزارِ مسئولِ مدیریت منابع، اجرای وظایف، زمانبندی وظایف، و امنیت است. سوم: سطح سرویس (خدمات) که خدمات کارامدی را به فروشندگان/کاربران ارائه می­کند. چهارم: سطح کاربرد که شامل خدماتی مانند ابزارهای عملیاتی و کسب و کار است.

زمانبندی به یکی از موضوعات تحقیقاتی اصلی تبدیل شده است زیرا بر کارایی اپلیکیشن­ های شبکه تاثیر مستقیم دارد. زمانبندی وظایف [3] مرحله اصلی مدیریت منابع شبکه است و با استفاده از الگوریتم­ها و سیاست­ های زمانبندی، کارها را مدیریت می­کند تا به منابع مناسب تخصیص یابند. در زمانبندی ایستا فرض می­شود اطلاعات تمام منابع و تمام وظایف، هنگام زمانبندی اپلیکیشن مشخص است. علاوه­ براین، هر وظیفه یک بار به یک منبع اختصاص می­یابد. اما در زمانبندی پویا، تخصیص وظیفه همزمان با اجرای اپلیکیشن انجام می­ شود و تعیین زمان اجرا در آن ممکن نیست. وظایف به صورت پویا وارد می­شوند و زمانبند باید برای تخصیص منابع، تصمیمات سختی بگیرد. مزیت زمانبندی پویا نسبت به زمانبندی ایستا این است که لازم نیست سیستم، رفتارِ زمان اجرای اپلیکیشن را قبل از اجرای آن بداند… 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " الگوریتم زمانبندی وظایف Sort-Mid در محاسبات شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم زمانبندی وظایف Sort-Mid در محاسبات شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of advanced research
سال انتشار
2015
کد محصول
1011143
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Grid computing
Heuristic algorithm
Scheduling
Resource utilization

تاریخ انتشار در سایت: 2017-08-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید