Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: قواعد و بکارگیری حفاظت دیفرانسیل جریانی در شبکه-های توزیع با نفوذ بسیار بالایی از DGها

این مقاله یک طرح حفاظت دیفرانسیل جریانی نوین مبتنی بر مؤلفه توالی مثبت خطا (PSFC ) را پیشنهاد نموده و تکنیک هایی کلیدی برای بکارگیری این طرح ارائه می نماید.

چکیده

با نفوذ بالای تولیدات پراکنده DGها، شبکه توزیع شعاعی مرسوم در حال تبدیل به یک شبکه توزیع فعال AND می­باشد که این شبکه، مشخصه­ هایی از قبیل چند منبعی، چند شاخه­ ای، عبور دو طرفه توان و جریان خطا، و همچنین تغذیه داخلی ضعیف را داراست. جهت تأمین حفاظتی مؤثر برای یک چنین شبکه­ ای، یک طرح نوینی از حفاظت دیفرانسیل جریانی همراه با تکنولوژی جدید اجرای آن در این مقاله پیشنهاد می گردد. در این طرح، به جای استفاده از جریان­های فاز، یک مؤلفه خطایی با توالی مثبت PSFC در این حفاظت دیفرانسیل معرفی و ارائه می گردد. با ایجاد مدار معادل PSFC از یک ADN، خصوصاً برای موردی که ADN شامل اینورتر متصل به DG ها باشد، مشخصه توزیع PSFC در ADN نیز بطور نظری و به تفصیل مورد تجزیه و تحلیل قرار می­گیرد. در آن هنگام معیارهای حفاظت دیفرانسیل مبتنی بر PSFC برای فیدرهای مختلف مقرر گشته و شبیه­ سازی می­گردند. برای جامه عمل پوشاندن این طرح، تکنیک­ های خود همگام­ سازی داده­ ها و ارتباط و مخابرات دو طرفه و نظیر به نظیر وضع می­ گردند. بر اساس این قاعده و استفاده از یک پلت فرم سخت­ افزاری پیشرفته، یک نمونه اولیه­ ای از حفاظت به طور موفقت­ آمیزی توسعه داده شده و آزمایش می­ شود. نتایج آزمایش، قابلیت اجرایی طرح حفاظتی پیشنهاد شده را تأیید می­ کند.

-1مقدمه

با استفاده از تکینک­ های پیشرفت ه­ای از قبیل کنترل الکترونیکی کانورتر، کنترل متصل به شبکه و مدیریت انرژی، ورود تولیدات پراکنده DG ها به شبکه­ های فشار متوسط یا فشار ضعیف به میزان هرچه بیشتر، مجاز دانسته می­شود. گرایش شبکه­ های توزیع، حرکت به سمت نفوذ بسیار بالایی از DG هاست. بدین ترتیب، شبکه توزیع مرسوم  CDN به یک شبکه توزیع فعال ADN تبدیل می‌شوند.

شبکه توزیع مرسوم، عموماً یک شبکه شعاعی است. هم جریان بار و هم جریان اتصال کوتاه در چنین شبکه­ ای، در یک مسیر (تک جهته) جاری می­گردد. از اینرو، حفاظت ­های اضافه جریان قادر به حفاظت چنین شبکه­ های شعاعی هستند. برای شبکه توزیع فعال، نفوذ بالای DG ها ساختار CDN را به طور قابل توجهی تغییر می­ دهد، که این امر عبور توان و جریان اتصال کوتاه دوطرفه را سبب می­گردد. در این مورد، گزینشگری و حساسیت حفاظت­ های اضافه جریانی مرسوم با چالش­ های بزرگی مواجه می­ شود. در نتیجه، عمل حفاظت صحیح نمی­ تواند تضمین گردد... 

Abstract

With the high penetration of distributed generations (DGs), the conventional radial distribution network is becoming an active distribution network (ADN). It has the characteristics of multisource, multibranch, bidirectional power and fault current flow, as well as weak infeed. To provide effective protection for such a network, a novel current differential protection scheme, together with new implementation technology, is proposed in this paper. In this scheme, instead of using phase currents, a positive-sequence fault component (PSFC) is introduced into the differential protection. By building the PSFC equivalent circuit of the ADN, the distribution characteristic of PSFC within the ADN is theoretically analyzed in detail, especially for the case when the ADN contains inverter interfaced DGs. The PSFC-based differential protection criteria for different types of feeder are then established and simulated. To put the scheme into practice, data self-synchronization and peer-to-peer communication techniques are established. Based on this principle and using an advanced hardware platform, a protection prototype is successfully developed and tested. The test results verify the feasibility of the proposed protection scheme


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " قواعد و بکارگیری حفاظت دیفرانسیل جریانی در شبکه-های توزیع با نفوذ بسیار بالایی از DGها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قواعد و بکارگیری حفاظت دیفرانسیل جریانی در شبکه-های توزیع با نفوذ بسیار بالایی از DGها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2016
کد محصول
1011775
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Circuit faults
Equivalent circuits
Impedance
Distributed power generation

تاریخ انتشار در سایت: 2018-01-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید