Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: روش‌های بهبود عملکرد آنتن برای برداشت انرژی: یک مطالعه مروری

در این مقاله، خلاصه‌ای از ایده‌های مختلفی که برای بهبود عملکرد آنتن و برداشت انرژی مطرح شده است، ارائه می‌گردد. روش‌های این مقاله به صورت زیر تقسیم‌بندی می‌گردد: کنترل فاز، شیار روی آنتن، افزایش بهره آنتن با استفاده از بازتابش کننده، سلول خورشیدی، آنتن کوپل شده پچ E شکل، تغذیه دو پورتی، موج‌بر ترکیبی با زیرلایه و آنتن یک‌سوساز.

چکیده

برداشت انرژی، در واقع استفاده از انرژی‌ای است که در محیط موجود می‌باشد و هدف آن نیز افزایش بازدهی کاربرد مورد نظر است. علاوه بر این، این روش به عنوان یک روش مفید برای حذف محدودیت‌های توان باتری برای تجهیزات بی‌سیم شناخته می‌شود. در این مقاله، طراحی‌های مختلف آنتن برای برداشت انرژی معرفی می‌گردد. نتایج حاصل در قالب یک آنتن آرایه‌ای 2×2 خلاصه شده و بهبود بازدهی در این آنتن به‌اندازه 3.9 برابر بیشتر از آنتن‌های پچ واحد مشاهده می‌گردد. این آنتن دارای پهنای باند بیشتر به‌اندازه 22.5 MHz بوده که این پهنای باند پس از ایجاد دو شیار روی پچ حاصل می‌گردد. آنتن‌های سلول خورشیدی نیز امکان برداشت انرژی را در طول روز فراهم می‌کنند. دو نمونه از آنتن‌های پچ E شکل نیز پهنای باندی معادل با 33% بیشتر و نیز جهت‌دهی به‌اندازه 20 dBi را نتیجه می‌دهند. توان دریافت شده را می‌توان به‌اندازه 1.2 تا 1.4 برابر افزایش داد، به شرطی که از پورت دوگانه روی آنتن‌های پیکسل استفاده نمود. تشدیدگر حلقه جدای مکمل و نیز موج‌بر ترکیبی با زیرلایه نیز به عنوان تغذیه برای آنتن پچ فراکتال استفاده شده‌اند تا پهنای باند حدود 5.1% افزایش یابد. علاوه بر این، مدار یک‌سوساز اضافه شده به آنتن، سیگنال RF ی ذخیره شده را به توان DC تبدیل می‌کند و سپس ولتاژ ورودی را تا حد مجموع تعداد کل طبقات مدار یک‌سوساز، افزایش می‌دهد. بنابراین، مزیت‌ها و عیب‌های هر آنتن به روشی بستگی دارد که در طراحی آن استفاده شده است.

1-مقدمه

امروزه، محققان متعددی روی مسئله صرفه‌جویی توان و نیز انرژی در کاربردهای مدرن تمرکز کرده‌اند. در سیستم‌های مخابراتی، فشرده‌سازی انرژی به یک موضوع تحقیقاتی تبدیل شده است. علاوه بر این، طراحان این سیستم‌ها به دنبال کاهش توان مورد استفاده در کاربردهای بی‌سیم می‌باشند. برای مثال، تجهیزات تست پزشکی، و شبکه‌های سنسور بی‌سیم ( WSN) دارای ظرفیت باتری محدودی هستند. بررسی‌ها بالینی برای حل این مشکل تصمیم به جایگزینی باتری گرفته‌اند به این خاطر که در این سیستم‌ها، موقعیت قرارگیری سنسور در داخل بدن بیمار است. بنابراین، تحقیقات متعددی به روش‌های برداشت انرژی (EH) به‌منظور حل این موضوع در تجهیزات مخابراتی پرداخته‌اند. در نتیجه این تحقیقات، سنسورها قادر هستند که حتی پس از اتمام توان باتری نیز به کار خود ادامه دهند. در سال 2016، Shaikh انواع متعددی از انرژی‌های برداشت شده را اثبات کرد که به صورت پیوسته و یا محدود شده، طبیعی و یا وابسته، و محیطی و یا دارای منبع خارجی می‌باشند. علاوه بر این، انتخاب نوع انرژی برداشت شده و نیز روش‌های ممکن برای استفاده از آن ضروری است. به خصوص، در تجهیزات گیرنده بی‌سیم، بهبود بازدهی سیستم، بهبود عملکرد و افزایش طول عمر تجهیز، ضروری می‌باشد. انرژی کافی را می‌توان در یک خازن ذخیره‌سازی کرد. این می‌تواند باعث کاهش هزینه باتری‌های قابل شارژ شوند. جایگزینی تجهیزات باتری یک مسئله چالش‌برانگیز است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش‌های بهبود عملکرد آنتن برای برداشت انرژی: یک مطالعه مروری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش‌های بهبود عملکرد آنتن برای برداشت انرژی: یک مطالعه مروری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Advanced Computer Science and Applications
سال انتشار
2017
کد محصول
1011788
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






energy harvesting
slotted patch
circularly polarization
solar substrate

تاریخ انتشار در سایت: 2018-01-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید