Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: طراحی سیستم های خانه هوشمند برای افراد آسیب پذیر

در این مقاله مشکلات بالقوه و مشکلات واقعی مربوط به استفاده از تکنولوژی خانه هوشمند برای افراد آسیب پذیر مورد بحث قرار گرفته است. سوالات مهمی همچون نحوه ایمن تر کردن و قابل اعتمادتر کردن تکنولوژی مطرح شده و در چارچوبی از توسعه نرم افزار CUSTODIAN مورد بحث قرار گرفته است.

چکیده

طراحی راه کارهای فنی برای کمک رسانی به افراد معلول و سالمند، به علت تعداد نیروهای دخیل در راه­کار مملو از مشکلات می­ باشد. این مشکلات با عدم درکی همراه است که می ­تواند میان مهندسان و کارکنان بهداشت و سلامت وجود داشته باشد. این عدم درک می تواند موجب تاخیرهای بسیار زیادی در راه اندازی فناوری شده و باعث ­شود نیازهای فرد معلول، در زیرمجموعه­ ی طراحی و راه ­اندازی آسان قرار گیرد. روشن است به وسیله ارتباطات بهبود یافته بین زمینه­ های مختلف، با در نظر گرفتن فرهنگ، اخلاق، دانش و زبان مختص به هر کدام این سوتفاهم­ های بالقوه را کمتر کرد. نرم افزار شبیه سازی خانه هوشمند CUSTODIAN، درباره توسعه برنامه های CUSTODIAN در رابطه با اعتبار و امنیت طراحی سیستم­ ها بحث و بررسی انجام می ­دهد.

-1مقدمه

طراحی سیستم ­های خانه هوشمند با دشواری­ های پنهانی همراه است که افراد بی ­ملاحظه از آنها غافل می ­شوند. عدم آگاهی از نحوه انتقال نیازهای یک فرد به دستگاه­ های «هوشمند» به صورت قابل اعتماد و معتبر و هم چنین عدم آگاهی از راه اندازی آنها بطوری که تمام اهداف مد نظر فرد حاصل شود، مشکلات کاملا متفاوتی را بوجود می آورند. در وضعیت فعلی چارچوب مراقبت از جامعه، منابع میان نیروهای فعال از جمله شبکه اجتماعی، اتحادیه ­های مسکن و متخصصان بهداشت و سلامت به اشتراک گذاشته شده ­اند… 

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " طراحی سیستم های خانه هوشمند برای افراد آسیب پذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی سیستم های خانه هوشمند برای افراد آسیب پذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Dependability and Healthcare Informatics Workshop
سال انتشار
2001
کد محصول
1011889
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
114 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



technology
automated homes Software development
smart homes

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید