Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: ویژگی های شخصیتی رهبر و عملکرد شغلی کارکنان در بخش دولتی پوتراجایا

مقاله عملکرد شغلی کارکنان؛ الگوهای رفتاری یک رهبر خوب همچون همکاری کامل رهبر، حمایت و صحبت مطلوب می توانند عملکرد شغلی کارکنان را افزایش دهند. بنابراین، مقاله حاضر رابطه بین ابعاد پنجگانه شخصیتی رهبر و عملکرد شغلی کارکنان را بررسی می کند.

چکیده

محیط اقتصادی ناپایدار امروز مستلزم آن است که سازمان از کارکنان پیش نگر و متعهدی برخوردار باشد که عملکرد شغلی دارای استاندارد بالایی را به نمایش می­ گذارند، تا سازمان به شکلی موفقیت آمیز بقای خود را حفظ و با رقبای دیگر رقابت نماید. عملکرد شغلی کارکنان یکی از مولفه ­های ضروری است که هر دو اهداف و روش­ها را جهت دستیابی به ماموریت سازمانی فراهم می­ کند. با توجه به این امر، رهبری اثربخش نقش بسزایی را در چگونگی پاسخ رهبران به کارکنان در محیط کار ایفا می ­کند. رهبرانی که از یک شناخت نسبت به ویژگی­های افراد برخوردارند، می­توانند از این شناخت جهت بهبود اثربخشی رهبری خود استفاده کنند و بهبود عملکرد شغلی کارکنان را بهمراه داشته باشند. یافته­ های این مطالعه آشکار ساخت که ویژگی­ های شخصیتی رهبر دارای ارتباط نزدیکی با عملکرد شغلی کارکنان هستند.

-1مقدمه

رهبری شخصی سازی شده مبتنی بر تفکر توسعه رابطه منحصربفرد توسط یک رهبر با هر گروه از کارکنان است. آن نشان می­دهد که رهبر چگونه با کارمند رفتار می­کند و کارکنان چگونه به رهبر پاسخ می­دهند، بنابراین، این تفاوت­ها ممکن است بر تعامل رهبر-پیرو تاثیر بگذارند.

تفاوت­ها در شخصیت، سبک رهبری، نگرش ها و امثالهم می­توانند اثر شگرفی بر اثربخشی رهبری بگذارند. شخصیت به مجموعه ویژگی­ های نامشهود و رویه­ هایی که پشت یک الگوی نسبتا پایدار رفتار، در پاسخ به ایده ­ها، اشیاء یا افراد در محیط قرار دارند، اشاره دارد (دافت، 2011). افراد دارای پیش زمینه ­های مختلفی هستند و از نگرش­ ها، ارزش ­ها و هنجارهای متفاوتی برخوردارند. این افراد، در حقیقت، از فرهنگ ­های متفاوتی برخوردار هستند و قطعا زمینه­ های فرهنگی خاص خود را منعکس می ­کنند. این تفاوت­ ها منجر به شخصیت­ های مختلف در افراد می­شوند که اقدامات و رفتارهای آنان را تعیین می کنند و بر تعامل رهبر-پیرو تاثیر می­ گذارند. برخی رهبران ممکن است از یک شخصیت قوی یا ضعیف برخوردار باشند که این امر بر عملکرد سایر کارکنان تاثیر می ­گذارد و شیوه کار سازمان را تعیین خواهد کرد (آلکاتانی و همکاران، 2011). بنابراین، همانطور که تحقیقات اخیر نشان داده ­اند، منطقی است که انتظار داشته باشیم، ویژگی­ های شخصیتی رهبران بر ارزش­ ها و نگرش ­های فردی تاثیر بگذارند (الور و مرادیان، 2003)…

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " ویژگی های شخصیتی رهبر و عملکرد شغلی کارکنان در بخش دولتی پوتراجایا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ویژگی های شخصیتی رهبر و عملکرد شغلی کارکنان در بخش دولتی پوتراجایا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2016
کد محصول
1011934
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
153 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , علوم اقتصادی , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 841500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Leader's personality traits
employee job performance
public sector

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید