Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: کاهش ریپل گشتاور DFIG با یک روش کنترل گشتاور پیشبین مقاوم جدید

مقاله درباره کاهش ریپل گشتاور DFIG؛ در این مقاله، روش FCS-MPC برای کنترل DFIG به منظور کاهش ریپل گشتاور تقویت شده است. نقطه کلیدی روش پیشنهادی تابع هزینه جدید است، که ریپل گشتاور را بدون استفاده از مدلاتور کمینه می کند. این هدف با اضافه کردن دو عبارت به تابع هزینه به اجرا در آمده است.
 چکیده

در این مقاله کمینه کردن ریپل گشتاور و کنترل گشتاور پیشبین مقاوم برای یک ژنراتور القایی با تغذیه دوسویه (DFIG) پیشنهاد شده است. این روش پیشنهادی متنی بر یک تابع هزینه جدید و یک مدل پیش بین مقاوم می‌باشد. هدف تابع هزینه پیشنهادی کاهش ریپل گشتاور به علاوه کنترل گشتاور و شار است. این مدل، گشتاور و شار ناشی از بردارهای ولتاژ امکان پذیر برای گام بعدی را پیش بینی می‌کند. دو عبارت به تابع هزینه سنتی، به منظور کاهش ریپل، اضافه شده اند. این عبارت ها مقدار موثر ریپل گشتاور و تغییرات گشتاور را در صورت عمل نکردن کنترل اصلی کمینه می کنند. علاوه بر این، یک مدل پیش بین حلقه-بسته برای DFIG به منظور تقویت مقاوم بودن این روش ارائه شده است. نتایج شبیه سازی برای کنترل پیش بین مبتنی بر مدل کنترل محدود سنتی و روش های پیشنهاد شده ارائه شده و برای تایید کارایی این روش با هم مقایسه شدند.

1-مقدمه

داده های در دسترس نشان می دهند که غلظت گاز CO2 در جو به میزان نگران کننده ای افزایش یافته است. رویکرد های متعددی برای کنترل افزایش غلظت CO2 در جو پیشنهاد شده اند. انتشار CO2 را می توان با افزایش استفاده از انرژی های تجددی پذیر کاهش داد. به دلیل تاثیر کم بر محیط، انرژی بادی یک انتخاب نوید بخش برای انرژی تجدید پذیر می باشد [1,2].

در بین انواع مختلف انرژی تجدیدپذیر، غالبا انرژی بادی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا انرژی باد یکی از کم هزینه ترین روش ها برای تولید توان از منابع تجدید پذیر می باشد [3]...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کاهش ریپل گشتاور DFIG با یک روش کنترل گشتاور پیشبین مقاوم جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاهش ریپل گشتاور DFIG با یک روش کنترل گشتاور پیشبین مقاوم جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Renewable Power Generation
سال انتشار
2017
کد محصول
1011939
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



set theory
asynchronous generators
machine vector control

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید