Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: کنترل آنلاین پخش بار بهینه شبکه قدرت با استفاده از ادوات FACTS در سیستم توزیع (D-FACTS)

مقاله ترجمه شده درباره پخش بار بهینه- در این مقاله، ما یک تکنیک بهینه سازی جدید مبتنی بر تئوری گراف را به منظور پخش بار بهینه در خطوط انتقال اصلی پیشنهاد می کنیم که کنترل استراتژیک پخش بار را با استفاده از D-FACTS سری فراهم می سازد. مزیت اصلی تکنیک پیشنهادی آن است که معماری آن تلفات پخش بار را کمینه کرده و حاشیه ولتاژ و نیز ظرفیت بهینه خط را حفظ می نماید.
 چکیده

در این مقاله یک روش پخش بار مبتنی بر تئوری گراف ارائه شد که می توان از آن برای تعیین بهترین پخش بار بهینه در خطوط توان استراتژیک با تلفات و ظرفیت انتقال بهینه استفاده نمود. روش پیشنهادی را می توان به کنترل پخش بار در خطوط اعمال نمود، به ویژه در خطوط پر ترافیک و در نقطه اتصال منابع انرژی تجدیدپذیر به منظور انتقال توان بهینه. مزیت اصلی تکنیک پیشنهادی آن است که معماری آن تلفات شار توان را با حفظ حاشیه ولتاژ و ظرفیت خط توان در سطوح بهینه، به حداقل می رساند. لذا می توان از آن برای مقایسه عملکرد دیگر الگوریتم های پخش بار شبکه استفاده نمود. متدولوژی پیشنهادی بر روی یک منبع منفرد و همچنین بر روی یک شبکه قدرت IEEE 3 ماشین 9 باس آزمایش شد. نتایج نشان دادند که روش ارائه شده کنترل پخش بار بهینه ای را به همراه تغییر در تولید و بار فراهم می سازد.

-1مقدمه

رشد تقاضا برای انرژی الکتریکی و بسط نفوذ انرژی منابع تجدیدپذیر، چالش های جدیدی را در انتقال موثر توان از ژنراتورها به بارها پدید آورده است. این چالش ها عمدتا منجر به ساخت خطوط انتقال جدید و تغییر مسیر توان از طریق خطوط موجود می شود. احداث یک خط انتقال جدید مسائل متعددی را از مرحله اول طراحی گرفته تا فاکتورهای محیطی و تغییر دستورالعمل ها ایجاد می کند. اپراتورهای شبکه توان در حال جستجوی راه هایی هستند تا از خطوط انتقال موجود به طور موثری بهره برداری نمایند. دو فاکتور عمده وجود دارد که انتقال توان از طریق خطوط انتقال مهم را تحت تاثیر قرار می دهد. اولی پایداری و محدودیت های انتقال توان است که شامل محدودیت پایداری، محدودیت حرارتی، محدودیت های ولتاژ و شار حلقه ها می شود. دومی نیاز به تقویت شار بار، مانند شرایط بار طبیعی با امپدانس های موجود است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل آنلاین پخش بار بهینه شبکه قدرت با استفاده از ادوات FACTS در سیستم توزیع (D-FACTS) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل آنلاین پخش بار بهینه شبکه قدرت با استفاده از ادوات FACTS در سیستم توزیع (D-FACTS)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, North American Power Symposium NAPS
سال انتشار
2015
کد محصول
1011950
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Optimization
Generators
Propagation losses
Computer architecture

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید