Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: تنظیم دارویی خودخواری: پتانسیل درمانی و موانع موجود

همانگونه که در سراسر این مقاله مروری مطرح شد، پتانسیل درمانی مداخلاتی که خودخواری را فعال می کنند یا مانع آن می شوند، بسیار بالاست. علیرغم این مسئله، موانع متعدد دارویی، فنی یا تجربی، مانع اجرای مستقیم تنظیم کننده های خودخواری به صورت بالینی می¬شوند. ما اطمینان داریم که بسیاری از این مشکلات را می توان با توسعه تنظیم کننده های خودخواری گزینشی تر، نشانگرهای زیستی دقیق تر برای شار خودخواری و مدل های زیستی بیشتر از ناکارآمدی خودخواری به صورت درون تنی، رفع کرد.
 چکیده

خودخواری، عامل اصلی حفظ هومئوستاز موجودات زنده در شرایط فیزیولوژیکی و آسیب­ شناختی است. بر این اساس، تغییرات صورت گرفته در خودخواری منجر به شرایط متعارضی مانند بی­ نظمی­های قلبی، تخریب سیستم عصبی و سرطان می­شوند. در تمامی دهه گذشته، خودخواری برای توسعه درمان­ های جدید بسیار مورد توجه بوده است. بااین­ وجود، این تلاش ­ها هنوز به مداخلات بالینی معتبری منجر نشده است. در این مقاله مروری، ما پتانسیل درمانی تنظیم­ کننده ­های خودخواری را مورد بحث قرار می­ دهیم، درباره موانعی که توسعه آنها را محدود می­کند صحبت می ­کنیم و استراتژی­ هایی را پیشنهاد می ­دهیم که به کمک آنها بتوان پتانسیل درمانی کامل تنظیمات خودخواری را در وضعیت بالینی به کار گرفت.

1-مقدمه

خودخواری یک مکانیسم بسیار پایسته است که در آن، سلول­ های یوکاریوتی مواد سیتوپلاسمی قابل پخش یا مواد دارای خطر بالقوه را به لیزوزوم­ ها می ­فرستند تا در آنجا تخریب شوند [1]. تا کنون سه روش اصلی انتقال بسترهای خودخوار به لیزوزوم­ها مشخصه­ یابی شده است: میکرواتوفاژی، خودخواری به واسطه شاپرون (CMA)، ماکرواتوفاژی.

میکرواتوفاژی، بر اساس جذب مستقیم ماده سیتوپلاسمی از طریق فرورفتگی غشای لیزوزوم عمل می­کند [2]. CMA شامل جابه­جایی وابسته به پروتئین غشای وابسته به لیزوزوم 2 (LAMP2) در بسترهای خودخواری است که از طریق غشای لیزوزومی به شاپرون­های سیتوزولی خانواده پروتئین شوک گرمایی متصل شده­ اند [3]. ماکرواتوفاژی، شامل وزیکول­های دارای غشای دوگانه تخصصی است که به اتوفاگوزوم معروف هستند و به تدریج محموله فاژی را مصادره کرده و (پس از بسته شدن)، محموله را از طریق ترکیب غشا، به لیزوزوم­ها می ­فرستند [1]. اندامکی که بر اساس ترکیب یک اتوفاگوزوم و یک لیزوزوم شکل می­ گیرد، معمولاً اتولیزوزوم نامیده می­ شود [1]. ماکرواتوفاژی، با اختلاف زیاد بهترین شکل مشخصه ­یابی شده خودخواری است. به این دلیل در سراسر این مقاله، کلمه خودخواری به جای ماکرواتوفاژی به کار گرفته می­ شود مگر اینکه حالت دیگری دقیقاً مشخص شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " تنظیم دارویی خودخواری: پتانسیل درمانی و موانع موجود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تنظیم دارویی خودخواری: پتانسیل درمانی و موانع موجود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nature Reviews Drug Discovery
سال انتشار
2017
کد محصول
1011970
تعداد صفحات انگليسی
25
تعداد صفحات فارسی
51
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده زيست شناسی , پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



autophagy

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-28
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید