Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک رویکرد تهیه منابع خودمختار برای برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر : یک رویکرد ترکیبی

در این مقاله، یک رویکرد تامین منابع ترکیبی برای برنامه های کاربردی ابر ارائه می شود که براساس ترکیبی از مفاهیم پردازش خودمختاری و یادگیری تقویتی (RL) است.

چکیده

در محیط پردازش ابری، منابع  می توانند به صورت پویا  براساس تقاضا  برای سرویس های ابری تامین شوند. مقدار منابع تامین شده در طول زمان اجرا با توجه به تغییرات حجم کاری تعیین می شود. تصمیم گیری برای مقدار مناسب منابع مورد نیاز برای اجرای سرویس های ابری دارای اهمیت است و این بستگی به حجم کاری فعلی سرویس های ابر دارد. بنابراین، لازم است تا تقاضاهای آینده برای ایجاد منابع به طور خودکار پیش بینی  شود برای  اینکه با نوسانات نیازهای خدمات ابر مقابله شود. در این مقاله، یک رویکرد ترکیبی تامین منابع برای خدمات ابر ارائه می دهیم که بر مبنای ترکیبی از مفهوم پردازش خودمختار و یادگیری تقویتی (RL) است.همچنین، ما چارچوبی برای تامین منابع  خودمختار ارائه می دهیم که الگوی آن از مدل لایه ابر الهام گرفته شده است.سرانجام ، کارایی رویکردمان را تحت اثر دو حجم کاری واقعی ارزیابی می کنیم. نتایج آزمایشات نشان می دهد که رویکرد پیشنهادی در مقایسه با سایر روش ها هزینه کل را تا 50٪ کاهش می دهد و استفاده از منابع را تا 12٪ افزایش می دهد.

1-مقدمه

پردازش ابری یکی از محبوب ترین فن آوری ها در کسب و کار، موسسات آموزشی، دولت ها و جامعه پژوهشی است که به بخش جدایی ناپذیر بسیاری از کاربران تبدیل شده است که به شدت به برنامه های مبتنی بر ابر برای فعالیت های روزمره خود  هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی شخصی [1،2] وابسته هستند. در ساده ترین حالت، پردازش ابری به معنای ذخیره و دسترسی به داده ها و برنامه هایی است که به عنوان سرویس به کاربران نهایی به وسیله اینترنت ارائه می شوند [3،4]. معماری سرویس گرا] 5] (SOA)یک فناوری توانمند برای پردازش ابری است و این سبک معماری،  به ارائه ویژگی های کاربردی به صورت مجزا به شکل خدمات به عنوان بلوک های ساختمان اصلی برنامه ها و توسعه سیستم کمک می نماید. خدمات ابر، نتیجه یکپارچه سازی پردازش ابری و SOA هستند و معمولا شامل یک یا چند ویژگی هستند که توسط فراهم آورندگان ابر ارائه می شوند و می توانند به کاربران نهایی در اینترنت منتقل شوند [6،7] .یک برنامه ابر یک محصول نرم افزاری است که در محیط ابر اجرا می شود و می تواند با یک مرورگر وب متصل به اینترنت مورد استفاده قرار گیرد. به طور معمول، هر برنامه کاربردی ابر از یک یا چند سرویس ابری تشکیل شده که با هم عملکرد یک برنامه را انجام می دهند. معمولا خدمات ابری به سه دسته مدل خدمات تقسیم می شوند که شامل: زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS)،پلت فرم به عنوان یک سرویس (PaaS) و نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) می شود. در این مقاله، ما واژه خدمات ابر را به جای عبارت خدمات نرم افزاری ابر ارائه شده توسط ارائه دهندگان SaaS  استفاده می کنیم....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک رویکرد تهیه منابع خودمختار برای برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر : یک رویکرد ترکیبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک رویکرد تهیه منابع خودمختار برای برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر : یک رویکرد ترکیبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Future Generation Computer Systems
سال انتشار
2018
کد محصول
1011978
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
48
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
9 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Cloud computing
Cloud services
Resource provisioning
Autonomic computing

تاریخ انتشار در سایت: 2018-03-02
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید