Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک الگوریتم بهینه سازی ایمنی گسسته بهبود یافته مبتنی بر PSO برای ترکیب سرویس وب با کیفیت سرویس کنترل شده

در این مقاله یک الگوریتم بهینه سازی ایمنی گسسته بهبود یافته مبتنی بر بهینه سازی ازدحام ذرات (IDIPSO) برای مسئله ترکیب سرویس وب با QoS کنترل شده مطرح شده است که در آن ویژگی های کلونی متناسب و تکثیر الگوریتم بهینه سازی ایمنی ترکیب می شوند.
 چکیده

در این مقاله یک الگوریتم بهینه سازی ایمنی گسسته بهبود یافته، مبتنی بر بهینه سازی ازدحام ذرات (IDIPSO) برای ترکیب سرویس وب با کیفیت سرویس (QoS) کنترل شده توسط محدودیت­ های QoS سراسری مطرح شده است. برای این مسئله چندین استراتژی کارآمد مطرح شده است که شامل استراتژی بهبود یافته «اولین بهترین محلی» مبتنی بر تحلیل ریاضیاتی برای انتخاب سرویس کاندید و استراتژی بهترین سراسری در امتداد «بهترین ذره سراسری» می­باشند. استراتژی بهبود یافته «اولین بهترین محلی» بر روی سازگاری محلی سرویس کاندید و سازگاری سرویس وب ترکیبی اثرات مشابهی دارد .

مقایسات انجام شده بر روی الگوریتم­های مطرح شده اخیر برای مقیاس­های مختلفی از نمونه­ های سرویس وب ترکیبی با محدودیت QoS سراسری نشان می­دهد که IDIPSO از لحاظ توانایی جستجوی قدرتمند، ثبات بالا و برقراری توازن مناسب میان تنوع جمعیت و فشار انتخاب بسیار قابل رقابت است.؛ به ویژه هنگامی که اندازه مسئله سرویس وب ترکیبی بزرگ باشد.

-1مقدمه

ثابت شده است که تکنولوژی رایانشی الهام گرفته از طبیعت در کاربردی مختلفی قابل قبول و امیدوار کننده می­ باشد. یکی از  این زمینه­ های نوین، سیستم ایمنی مصنوعی (AIS) است که الهام گرفته از سیستم ایمنی (بدن) و اصول و مکانیزم­های مربوط به آن می­ باشد [1]. این سیستم­ ها پیشتر برای مسائل مختلفی همچون امنیت شبکه [2]، زمان بندی [3]، تحلیل داده [4] و بهینه سازی [5-7] مورد استفاده قرار گرفته­ اند. چهار الگوریتم AIS معروف وجود دارند [8] که شامل الگوریتم انتخاب کلونی، شبکه ایمنی مصنوعی، الگوریتم انتخاب منفی، و نظریه خطر می­ باشند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک الگوریتم بهینه سازی ایمنی گسسته بهبود یافته مبتنی بر PSO برای ترکیب سرویس وب با کیفیت سرویس کنترل شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم بهینه سازی ایمنی گسسته بهبود یافته مبتنی بر PSO برای ترکیب سرویس وب با کیفیت سرویس کنترل شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Soft Computing
سال انتشار
2012
کد محصول
1011996
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Immune optimization
Particle swarm optimization
Web service

تاریخ انتشار در سایت: 2018-03-10
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید