Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: ارزیابی عملکرد یک نیروگاه فتوولتائیک در پشت بام در شمال هند

مقاله 2018 فتوولتائیک با ترجمه فارسی. در این مطالعه ، راندمان یک نیروگاه خورشیدی 5 کیلو وات با استفاده از پارامترهای نرمال شده مانند راندمان مرجع، عملکرد آرایه، عملکرد نهایی، راندمان ماژول PV، راندمان اینورتر، راندمان سیستم، نسبت عملکرد و فاکتور ظرفیت با استفاده از داده های نظارت شده برای سال 2015 بررسی می شود. نتایج، محاسبه اطلاعات دقیق در مورد عملکرد سیستم را ارائه می دهد و منبعی را برای توسعه تکنولوژیکی و اقتصادی یک پروژه جدید فراهم می کند.
 چکیده

 رشد سریع در تقاضای برق به علت افزایش جمعیت، نیروگاه های هند را به افزایش تولید خود مجاب کرده است. به دلیل کاهش شدید قیمت تولید برق به وسیله سلول های خورشیدی (SPV) و افزایش تعرفه های برق سنتی، توجه به تولید برق از طریق نیروگاه های خورشیدی بیش از پیش شده است. بنابراین، ارزیابی عملکرد سالانه و ماهانه نیروگاه های SPV برای کمک به طراحی و نصب نیروگاه های جدید امری مهم می باشد. در این مقاله تجزیه و تحلیل عملکرد یک نیروگاه فتوولتائیک با سقف توان 5 کیلو وات انجام شده است و تاثیر دما نیز مورد تحلیل واقع شده است. مقادیر میانگین عملکرد مرجع روزانه، عملکرد آرایه و عملکرد نهایی به ترتیب برابر با 5.23، 4.51 و 3.99 kWh/kWp/day به دست آمده است. راندمان روزانه آرایه ، راندمان اینورتر و راندمان سیستم به ترتیب 11.34٪، 88.38٪ و 10.02٪ بوده اند. میانگین سالانه عملکرد روزانه و عامل استفاده از ظرفیت نیز به ترتیب 76.97٪ و 39.16٪ به دست آمده اند. این نیروگاه سالانه 7175.4 کیلووات ساعت ثبت کرد. نتایج نشان می دهد که در ماه مه، زمانی که دما بالاتر است، تلفات انرژی حداکثر می شود. عملکرد نیروگاه کاملا قابل مقایسه با نیروگاه های PV نصب شده در سراسر هندوستان می باشد.

-1مقدمه

در قرن 21، هدف اصلی کشور هند امنیت انرژی می باشد. استفاده از منابع انرژی متعارف، این هدف را غیرممکن می سازد. کمبود منابع انرژی متعارف و مشکلات محیط زیست مرتبط با آنها باعث شده که استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر برای تحقق نیازهای انرژی مطرح شود. منابع انرژی تجدیدپذیر یک نقش حیاتی در تأمین امنیت انرژی ایفا می کند. سیستم های انرژی خورشیدی میتوانند نقش مهمی را برای پاسخگویی به تقاضای انرژی فعلی و کمک به توسعه پایدار ایفا کنند. در کشور هند، تکنولوژی انرژی خورشیدی به دلیل در دسترس بودن و شدت تابش خورشید بیش از سایر فن آوری های انرژی تجدید پذیر ترجیح داده می شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ارزیابی عملکرد یک نیروگاه فتوولتائیک در پشت بام در شمال هند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی عملکرد یک نیروگاه فتوولتائیک در پشت بام در شمال هند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy for Sustainable Development
سال انتشار
2018
کد محصول
1012114
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Performance analysis
Cell temperature
Energy yield

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-16
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید