Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: طراحی چند متغیره کنترل رگلاسیون مربعی خطی بهبود یافته برای فرایندهای صنعتی MIMO

در این مقاله، به مسئله توسعه الگوریتم LQ برای فرایند کانال مختلط در یک کوره کک صنعتی اشاره شده است. یک کنترل جدید LQ با استفاده از پاسخ پله و تبدیل مدل فضای حالت برای بهبود عملکرد تنظیم و عملکرد سروو استفاده شد.

چکیده

در این مقاله یک سیستم کنترل مربعی خطی چندمتغیره با استفاده از ساختار جدید فضای حالت برای فشار کانال در کوره کوک صنعتی توسعه یافته است. چنین فرایندهایی معمولا رفتار دینامیک غیرخطی و پیچیده ای داشته که باعث می شود عملکرد کنترل کننده هایی که از طراحی و تنظیم سنتی استفاده می کنند ضعیف شده یا نیاز به تلاش عملی بسیار داشته باشد. مدل فرایند در ابتدا وارد یک شکل فضای حالت و پیاده سازی کنترل مربعی غیرخطی با استفاده از این ساختار جدید طراحی شده است. عملکرد سیستم از لحاظ مسائل اندازه گیری نویز، پس دادن اغتشاش و تنظیم / سروو با استراتژی کنترل مدل پیش بین اخیر مقایسه شده است. نتایج نشان داد که سیستم کنترلی مقاومت بیشتری داشته و عملکرد فرایند حلقه بسته تحت عدم تطابق فرایند/مدل بهبود یافته است.

1-مقدمه

ککینگ یک روش مهم برای ارائه محصولات متنوع شیمیایی می باشد. این تکنولوژی انواع مختلف نفت سنگین را برای تولید مواد برای نیازهای سوخت و تقاضای پتروشیمی را آماده می کند ]1-3[. با این حال دینامیک های چنین فرایندهایی به علت عدم قطعیت اجزای ککینگ، محدودیت های اندازه گیری و واکنش واحدها پیچیده بوده که ممکن است موجب ضعف عملکرد استراتژی های کنترلی شود ]4و5[. پیچیدگی فرایند باعث مشکل شده ساخت مدل های موثر با اصول اولیه می شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی چند متغیره کنترل رگلاسیون مربعی خطی بهبود یافته برای فرایندهای صنعتی MIMO " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی چند متغیره کنترل رگلاسیون مربعی خطی بهبود یافته برای فرایندهای صنعتی MIMO
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ISA Transactions
سال انتشار
2015
کد محصول
1012139
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
8 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Linear quadratic control

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید