Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مروری بر اینترنت اشیاء

مقاله اینترنت اشیاء به همراه ترجمه فارسی. این مقاله مروری بر اینترنت اشتیاء می باشد. ما در این مقاله برآنیم تا پیشرفت های تحقیقاتی صورت گرفته در زمینه توسعه، استانداردسازی و میزان امنیت تکنولوژ ی های اینترنت اشیاء را به طور خلاصه بررسی کرده و مباحث مهم تحقیقاتی و جهت گیری های تحقیقات آتی در IoT را شناسایی کنیم.

چکیده

در سال­ های اخیر اینترنت اشیاء (IoT) بسیار مورد توجه محققان گرفته است. IoT به عنوان بخشی از اینترنت آینده در نظر گرفته شده که شامل میلیاردها «شیء» ارتباطی هوشمند خواهد بود. آینده اینترنت شامل دستگاه ­های به هم متصل نامتجانس خواهد بود که مرز­های جهان­ را با موجودیت­ های فیزیکی و اجزای مجازی گسترش می­ دهند. اینترنت اشیاء (IoT) اشیاء به هم متصل را با قابلیت­ های جدید توانمند خواهد ساخت. در این بررسی تعاریف، معماری، تکنولوژی­ های پایه و کاربرد­های IoT  به صورت سیستماتیک مرور می ­شوند. ابتدا چندین تعریف از IoT عنوان می­ شود؛ سپس تکینیک ­های در حال ظهور برای پیاده ­سازی IoT مورد بررسی قرار می ­گیرند؛ و در نهایت چالش­ های اصلی که لازم است محققان به آنها توجه کنند و راه­حل­ های بالقوه­ای برای آنها ارائه دهند بحث می­ شوند.

1-مقدمه

پرتز عنوان کرد که اینترنت اشیاء (IoT) شبکه ­ی اشیاء متصل به هم است که در آن اشیاء از طریق سنسور­های هوشمند به صورت بی ­سیم به یکدیگر متصل هستند (پرتز 2013). IoT بدون مداخله انسان قادر به ایجاد تعامل است. قبل­ تر برخی از برنامه ­های اولیه IoT در مراقبت­ های سلامت، حمل و نقل و صنایع خودروسازی توسعه یافته ­اند (هی و همکارانش 2014؛ جاشی و کیم 2013؛ پرتز 2013). در حال حاضر تکنولوژی­ های IoT در دوره خردسالی خود قرار دارند؛ با این وجود پیشرفت­ های بسیاری در زمینه یکپارچگی اشیاء با سنسورها در اینترنت مبتنی بر ابر صورت گرفته است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مروری بر اینترنت اشیاء " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر اینترنت اشیاء
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information Systems Frontiers
سال انتشار
2015
کد محصول
1012149
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Literature Review
IoT
Internet of Things

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید