Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک الگوریتم آفلودینگِ آگاه از وجود شبکه و کارآمد از نظر مصرف انرژی، برای رایانش ابری سیار

در این مقاله، یک معماری سیستم MCC را که کلون+کلودلت نام دارد ارائه دادیم که متشکل از یک لایه ی میانی تحت عنوان لایه ی کلودلت بود. این لایه در بین دستگاه‌های سیار و زیر ساختار ابری معمول آن‌ها بر روی کلون ها قرار داد.

چکیده

در این مقاله قصد داریم تا یک معماری سیستم جدیدی را برای رایانش ابری سیار(MMC) ارائه دهیم که متشکل از یک لایه‌ی میانی در بین دستگاه‌های سیار و زیر ساختار ابری یا کلون‌ها می‌باشد. این لایه‌ی میانی، متشکل از کلودلت بوده و بنابراین آن را لایه‌ی کلودلت نام‌گذاری می‌کنیم. کلودلت ها به همراه اکسس پوینت های IEEE 802. 11 توسعه پیدا کرده‌اند و به عنوان یک نقطه‌ی سرویس‌دهی محلی در مجاورت دستگاه‌های سیار قرار گرفته تا کارائی سرویس‌های ابری سیار را بهبود دهند. در رأس این معماری، یک الگوریتم آفلودینگ (تخلیه‌ی محاسباتی) قرار داشته که هدف آن، تصمیم‌گیری در خصوص اینکه آیا بار را باید بر روی یک کلودلت و یا یک کلون قرار داد می­باشد. در این فرآیند تصمیم گیری، مصرف انرژی و وضعیت شبکه برای اجرای وظیفه در نظر گرفته شده و درعین‌حال محدودیت‌های خاصی که برای زمان پاسخ به یک وظیفه وجود دارد نیز ارضا می‌شود. همچنین یک مکانیسم کشینگ داده‌ها بر روی کلودلت را معرفی خواهیم کرد تا به بهبود کارائی کلی MCC بپردازیم. نتایج شبیه سای نیز نشان از بهره‌وری و کارآمدی معماری سیستم پیشنهادی ما و همچنین الگوریتم آفلودینگ بر حسب زمان پاسخ و مصرف انرژی دارد.

1-مقدمه

در طی چند سال گذشته، دنیا شاهد تغییر سریع موضع و رویکرد خود از رایانش دسکتاپی به رایانش ابری بوده است. به منظور هماهنگ و هم‌قدم بودن با پیشرفت‌هایی که در حوزه‌ی فناوری‌های شبکه‌ی بی‌سیم و اسمارت فون های سیار صورت گرفته است، یک نیاز مبرم و روز افزونی در خصوص فراهم کردن سرویس‌های ابری برای کاربران سیار و آنهم از طریق شبکه‌ای بی‌سیم سیار وجود داشته است. این حوزه‌ی پژوهشی جدید، رایانش ابری سیار (MCC) نام دارد[1-5]. با توجه به اینکه دستگاه‌های سیار و حتی اسمارت فون های امروزی از نظر اندازه و وزن با محدودیت‌هایی همراه هستند، منابع این دستگاه‌ها به منظور رایانش و ارتباط نیز در مقایسه با همتاهای دسکتاپی خود محدود می‌باشد[6]. بنابراین احساس می‌شود که باید اپلیکیشن های سیار سنگین را بر روی ماشین‌های قدرتمندتری که در ساختار ابری قرار گرفته‌اند آفلود نمود. با توجه به حسگرهای پیشرفته‌ای که در داخل تلفن‌های همراه موجود در بازار وجود دارد، ارائه‌ی سرویس‌های رایانشی و تحویل سرویس در این دستگاه‌ها ممکن می‌باشد؛ این حسگرها، متشکل از حسگرهای شتاب سنج، حسگرهای مغناطیسی، تراشه‌های GPS، ژیروسکوپ و حسگرهای فشاری می‌باشد. هرچه تعداد حسگرهای موجود در یک دستگاه بیشتر باشد، داده‌های بیشتری را در دامنه‌های مختلف باید آنالیز کرد و ازاین‌رو این خصیصه نیاز برای قدرت رایانشی بیشتر را ضروری می‌سازد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک الگوریتم آفلودینگِ آگاه از وجود شبکه و کارآمد از نظر مصرف انرژی، برای رایانش ابری سیار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم آفلودینگِ آگاه از وجود شبکه و کارآمد از نظر مصرف انرژی، برای رایانش ابری سیار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Networks
سال انتشار
2014
کد محصول
1012188
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mobile cloud computing
Mobile clone
Mobile cloudlet
Offloading algorithm

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید