Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: مراقبت اجتماعی برای سالمندان: مطالعه ی نیازها و استفاده از خدمات (CENSUS) : چه کسانی بسته های مراقبت در منزل را دریافت می کنند و پیامدهای آن چه هستند؟

مقاله با ترجمه فارسی درباره مراقبت از سالمندان. مطالعه ی حاضر با هدف بررسی موارد زیر انجام شده است: تفاوت های موجود در ویژگی های پایه ی افراد مسن تر و مراقبان آنها که بسته های مراقبتی را در طی 12 ماه از تاریخ تایید خود دریافت کرده و نکرده اند، از جمله نیازهای مراقبتی، نیازهای مراقبتی برآورده نشده و QOL افراد مسن تر، و همین طور ویژگی های مراقبان آنها از جمله مراقب خانگی بود یا خیر، ساعات سپری شده در حین مراقبت و میزان بار فشاری که یک مراقب تجربه می کند.

چکیده

هدف: مطالعه ی عوامل مرتبط با زمان انتظار برای بسته های مراقبت در منزل و پیامد های آن برای دریافت کنندگان مراقبت و مراقبان.

روش: تجزیه و تحلیل داده هایی که هر 4 ماه یکبار به مدت 12 ماه از 55 سالمند ساکن در منازل که برای بسته های مراقبت یارانه ای دولت واجد شرایط بودند و مراقبان آنها، جمع آوری شده بود.

نتایج: به 30 نفر از 55 شرکت کننده یک بسته اراﺋـه شد؛ آنها از یک تا 237 روز در انتظار بودند. کیفیت پایه ی زندگی در افرادی که بسته به آنها اراﺋـه شده بود در مقایسه با افرادی که این بسته را دریافت نکردند بالاتر بود. نیازهای مراقبتی پایه و نیازهای برآورده نشده، علاﺋـم روانی عصبی و اختلال شناختی پیشنهادات را پیش بینی نکرده بودند. دریافت این بسته در مقایسه با دریافت نکردن آن با کاهش بار مسـﺋولیت مراقبان در طول زمان مرتبط بود اما سطوح نیازهای مراقبتی برآورده نشده، نیازهای مراقبتی یا کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار نداد.

نتیجه گیری: اراﺋـه ی بسته ی مراقبت در منزل بر اساس زمان انتظار یا نیازهای مراقبتی برآورده نشده نبود. اصلاحات می بایستی دربرگیرنده ی یک سیستم شفاف از فهرست انتظار و اولویت بندی باشند.

1-مقدمه

دولت استرالیا بسته های مراقبت در منزل (که قبلا با عنوان بسته های مراقبت اجتماعی شناخته می شد) را برای سالمندانی اراﺋـه می دهد که به عنوان افراد نیازمند به مراقبت شخصی و کمک داخلی تشخیص داده شده اند و زندگی در منزل را، تا زمانی که ممکن باشد، به ورود به آسایشگاه سالمندان ترجیح می دهند. تا ژوﺋـن 13◦2، سه بسته ی مراقبت در منزل اراﺋـه شده بود: بسته ی مراقبت از سالمندان جامعه (CACPs) که حدودا 6 ساعت در هفته مراقبت سطح پایین را اراﺋـه می کرد، بسته های توسعه یافته ی مراقبت در منزل سالمندان (EACH) که 17-26 ساعت مراقبت سطح بالاتر را اراﺋـه می کرد و بسته های زوال عقل EACH (EACH-D) که بالاترین سطح مراقبت را برای افرادی با علاﺋم رفتاری زوال عقل اراﺋـه می داد. در ژوﺋـن 11◦2 در استرالیا، 893◦5 مکان مراقبت خانگی وجود داشت که شامل ◦2◦41 بسته ی CACP، 4◦69 EACH، 2969 EACH-D بود. به دنبال اصلاحات مراقبت از سالمند، از ژوﺋـن 13◦2، 4 سطح از بسته های مراقبت در منزل (نیازهای پایه، سطح پایین، حد واسط، و سطح بالا)، با مکمل های افزوده برای دریافت کنندگان مراقبت مبتلا به زوال عقل در حال اراﺋـه می باشند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " مراقبت اجتماعی برای سالمندان: مطالعه ی نیازها و استفاده از خدمات (CENSUS) : چه کسانی بسته های مراقبت در منزل را دریافت می کنند و پیامدهای آن چه هستند؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مراقبت اجتماعی برای سالمندان: مطالعه ی نیازها و استفاده از خدمات (CENSUS) : چه کسانی بسته های مراقبت در منزل را دریافت می کنند و پیامدهای آن چه هستند؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Australasian journal on ageing
سال انتشار
2015
کد محصول
1012189
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
182 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی , پرستاری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



aged
health service for the aged
health service need and demand

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید