Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: حداقل کردن تلفات انرژی: تعیین محل بهینه و عملکرد هوشمند تولید پراکنده تجدید پذیر

ترجمه مقاله درباره تولید پراکنده اماده دانلود است. در مقاله، یک روش پخش بار بهینه AC چند بازه ای برای حداقل کردن تلفات انرژی توسط تعیین محل بهینه DG متغیر و به کار گرفتن طرح های کنترل ابتکاری، به کار گرفته شده است.

 چکیده

مسأله بهینه سازی تلفات در شبکه های توزیع، به صورت سنتی با استفاده از یک سطح تقاضای قطعی واحد، بررسی شده است. مؤثر بودن این روش ثابت شده است، زیرا بیشتر راهکارها عموما قادر به دستیابی به حداقل تلفات انرژی کل نیز هستند. با این وجود، افزایش نفوذ تولید پراکنده (DG) (ثابت و متغیر)، مسائلی را درباره مزایای واقعی مطالعات حداقل کردن تلفات مطرح می کند که محدود به سناریوی تقاضا/ تولید واحد هستند. در اینجا، یک پخش بار بهینه (OPFACچند بازه ای برای تعیین محل بهینه DG (تجدید پذیر) به صورتی که تلفات انرژی سیستم را حداقل کند، به کار رفته است. به علاوه، طرح های کنترلی که انتظار می رود بخشی از شبکه هوشمند آینده باشند، مانند کنترل ولتاژ هماهنگ و ضریب توان DG قابل کنترل، در فرمول بندی OPF گنجانده شده اند تا مزایای کاهش تلفات اضافی که با این فن آوری ها، قابل دستیابی هستند را بررسی کنند. مصالحه بین تلفات انرژی و ظرفیت تولید بیشتر نیز بررسی شده است. این روش به یک شبکه توزیع عمومی انگلستان اعمال شده و نتایج، تأثیر قابل توجهی که در نظر گرفتن مشخصه های متغیر با زمان، بر مسأله حداقل کردن انرژی دارد را نشان داده و بهره هایی را که انعطاف فراهم شده توسط راهبردهای کنترل ابتکاری می تواند بر هر دوی حداقل کردن تلفات و ظرفیت تولید داشته باشد، برجسته می کنند.

-1مقدمه

تلفات انرژی، یکی از معیارهای استفاده شده برای ارزیابی عملکرد شبکه توزیع بوده و باقی خواهد ماند. در بازارهای برق آزاد (مانند انگلستان)، تنظیم کنندگان، مشوق هایی اقتصادی را برای متصدیان شبکه توزیعی (DNO) که اهداف تعیین شده برای یک بازه مشخص (مانند درصدهای تلفات مجاز) را بهتر دنبال می کنند، قرار می دهند. حتی در جاهایی که اهداف، طبق شرایط خاص جغرافیایی یا تاریخی هر DNO تغییر می کنند، متصدیان ناموفق در معرض جریمه های اقتصادی قرار می گیرند. تنظیم مبتنی بر مشوق برای شبکه های با عملکرد بهتر، عامل اصلی حداقل کردن تلفات در سیستم های توزیع است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حداقل کردن تلفات انرژی: تعیین محل بهینه و عملکرد هوشمند تولید پراکنده تجدید پذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حداقل کردن تلفات انرژی: تعیین محل بهینه و عملکرد هوشمند تولید پراکنده تجدید پذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
2011
کد محصول
1012204
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Energy loss
Distributed control
Load flow

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید