Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: بررسی سوئیچ نوری با استفاده از نانو میله های پلاسمونی دیمر

ترجمه مقاله درباره سوئیچ نانوپلاسمونی آماده دانلود است. در این مقاله، الگوریتم BTLBO برای کنترل حضور یا عدم حضور نانومیله های فلزی در آرایه استفاده می شود تا به طیف ضریب جذب بالاتری دست یابیم تا بازده نانوسوئیچ پلاسمونی افزایش یابد.

چکیده

سوییچ نوری مبتنی بر نانومیله های پلاسمونی دیمر روی موجبر سیلیکونی به صورت عددی تحلیل شده است. در سوییچ ارائه شده، سوییچ نوری توسط دو موج صفحه ای تابشی با فرکانس یکسان و دو زاویه تابش و  تحریک شده است. زمانی که تنها سیگنال  اعمال می شود، موج تابیده شده منتقل می شود و زمانی که هر دو سیگنال به صورت همزمان به سوییچ اعمال می شوند، جذب کامل همدوس (CPA) رخ می دهد و دو موج تابیده شده حذف می شوند. بنابراین، سیگنال با  به عنوان سیگنال کنترلی عمل می کند. ازآنجا که راندمان CPA به شدت به تعداد نانومیله های پلاسمونی و مکان نانومیله ها بستگی دارد، یک روش بهینه سازی دودویی کارآمد مبتنی بر الگوریتم بهینه سازی مبتنی بر آموزش و یادگیری (TLBO) برای طراحی آرایه ای بهینه از نانومیله های پلاسمونی ارائه شده است جهت دستیابی به ضریب جذب حداکثر در حالت off و ضریب جذب حداقل در حالت on ارائه شده است. در TLBO دودویی (BTLBO)، گروه آموزنده ها متشکل است از یک ماتریس با ورودی های دودویی، که حضور (1) یا عدم حضور (0) نانومیله ها را در آرایه کنترل می کند.

-1 مقدمه

جذب در مدارات نوری مجتمع یک اثر پارازیتی در نظر گرفته می شود که باید مینیمم شود. هرچند، جذب و مخصوصا کنترل جذب فرصتی است برای تاثیر فعال گذاشتن بر روی انتشار نور در موجبرها. یک مثال از این مساله، تزویج بحرانی است که در آن می توان نور را با بازده 100% از یک موجبر به یک رزوناتور حلقه ای با تلفات تطبیقی تزویج کرد [1]. مثال دیگری که در آن جذب مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از مدولاتورهای جذب الکتریکی [2]. اخیرا، از چالکوچنایدهای تغییر فاز برای کنترل جذب نور در موجبر با استفاده از لیزرهای شدت بالا برای القای تغییر فاز استفاده شده است [3]…
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی سوئیچ نوری با استفاده از نانو میله های پلاسمونی دیمر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی سوئیچ نوری با استفاده از نانو میله های پلاسمونی دیمر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Nanotechnology
سال انتشار
2014
کد محصول
1012249
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
670 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Absorption
Plasmons
Optical switches
Optical waveguides

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید