Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: عملکرد سنسورهای agro: ارزیابی بهینگی در پروتکل مسیریابی MANET درشبکه های حسگر بی سیم

ترجمه مقاله درباره پروتکل مسیریابی درشبکه های حسگر بی سیم، آماده دانلود است. مقایسه سه پروتکل های مسیریابی اصلی در MANET شبکه حسگر نشان می دهد که در شرایط تاخیر end-to-end، بار شبکه و توان عملیاتی، AODV بهتر از دیگران عمل می کند. به معنای دیگر، پروتکل های مسیریابی واکنشی بهتر از پروتکل های مسیریابی فعال عمل می کنند.

چکیده

  یک شبکهAd Hoc (MANET) موبایل، گروهی از گره های بی سیم تلفن همراه است که به صورت پویا از یک شبکه بدون هیچ زیرساخت معینی تشکیل می شود. این نرم افزار در یک پروژه مبنی بر agro در نظر گرفته شده است و در نتیجه، پروتکل های مسیریابی برای ارسال و دریافت بسته ها لازم هستند. در این مقاله، متداولترین پروتکلهای مسیریابی مورد استفاده در MANET را ارزیابی و عملکرد پروتکل های مسیریابی واکنشی(reactive) مانند مسیریابی منبع دینامیک (DSR)، بردار فاصله Ad Hoc بر روی تقاضا (AODV) و پروتکلهای مسیریابی فعال مانند پروتکل مسیریابی جغرافیایی (GRP)، و پروتکل مسیریابی بردار فاصله توالی - مقصد (DSDV) را با استفاده از شبیه ساز OPNET 17. 5. مقایسه کرده ایم. شبیه ساز OPNET برای طراحی شبکه سطح هسته بهینه است و پارامترهای گره های حسگر برای طراحی یک شبکه حسگر به صورت MANET در این مقاله به اندازه کافی دقیق هستند. تجزیه و تحلیل عملکرد پروتکلها قطعا به تاخیر End to End (به طور متوسط)، بار شبکه و توان عملیاتی بستگی دارد. این پارامترها مسائل اصلی مشترک بعد از مسیریابی هستند و گره های حسگر در MANET با خودشان متناسب و هماهنگ خواهند بود و این مسائل در یک محیط مسیریابی فعال(proactive) و واکنشی باقی می مانند. نتیجه نشان می دهد که AODV بهتر از دو تای دیگر عمل می کند.

1-مقدمه

  کشاورزی(Agriculture) در حال حاضر یک مسئله است که به صورت میزان تولید در حال تحریک خواسته های بازار و قیمت گذاری در کل جهان می باشد. Panchardنیازها را با برآورد کرده و به شناسایی و جمع آوری اطلاعات برای پایداری کشاورز کوچک و صاحبان زمین در طول کمبود آب پرداخته است[1]. چالش های محیطی از منابع مختلف کشورهای در حال توسعه نشات گرفته اند و بعد از آن، برنامه های کاربردی با نظارت بر محیط راه اندازی و تنظیم شدند و از طریق شبکه های حسگر بی سیم(WSN) [1] انتخاب گردیدند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " عملکرد سنسورهای agro: ارزیابی بهینگی در پروتکل مسیریابی MANET درشبکه های حسگر بی سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عملکرد سنسورهای agro: ارزیابی بهینگی در پروتکل مسیریابی MANET درشبکه های حسگر بی سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Intelligent Control Power and Instrumentation
سال انتشار
2016
کد محصول
1012347
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Wireless sensor network
adhoc network
energy- efficiency
battery lifetime

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید