Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مروری بر: میان افزار برای اینترنت اشیا

ترجمه مقاله در مورد اینترنت اشیا آماده دانلود است. با توجه به اهمیت IoT در زمینه های مختلف، این مقاله دیدگاهی کلی از میان افزار را برای IoT ارائه می دهد و 1) شناسایی ویژگی های کلیدی IoT، و الزامات میان افزار IoT (بخشII )؛ 2) براساس الزامات شناسایی¬شده، مروری جامع از سیستم های میان افزاری موجود با تمرکز بر تحقیقات پیشرفته کنونی ارائه می دهد (بخش III)؛ و 3) طرح چالش های تحقیقاتی باز، معرفی جهت های آتی تحقیقات (بخش IV).

چکیده

 اینترنت اشیاء (IOT) آینده ­ای را پیش­بینی می­کند، که درآن چیزها یا اشیاء دیجیتالی و فیزیکی (برای مثال، گوشی­ های هوشمند، TVs، ماشین­ها) را می­توان بوسیله فناوری اطلاعات یا ارتباطات مناسب، به منظور قادرساختن محدوده کاربردها و خدمات متصل­ کرد. ویژگی­های IOT، شامل شبکه با مقیاس فوق­ بزرگ از چیزها، دستگاه و سطح ناهمگنی شبکه، و تعداد زیاد حوادث ایجادشده خودبخود توسط این چیزها، پیشرفت کاربردها و خدمات متنوع را یک وظیفه چالش­ برانگیز کرده­است. به طور کلی، میان­ افزار قادر است پیشرفت فرایند را با یکپارچگی محاسبات ناهمگن و دستگاه­ ای ارتباطی، و پشتیبانی همکاری درکاربردها و خدمات متنوع تسهیل­ کند. اخیرا، چندین پروپوزال برای میان­ افزار IoT وجود داشته ­است. این مقاله ­ها عمدتا شبکه­ های حس­گر بی­سیم (WSNs)، مؤلفه کلیدی IoT را مخاطب قرار می­دهد، اما شناسایی RF (RFID)، ارتباطات دستگاه-دستگاه (M2M)، نظارت بر کنترل و اکتساب داده­ ها (SCADA) و سه عنصر هسته ­ای دیگر در نگاه IOT را درنظر نمی­گیرد. در این مقاله، مجموعه موارد مورد نیاز برای میان­ افزار IoT و ارائه مروری جامع از پاسخ­ های میان­ افزاری موجود نسبت به این الزامات را مطرح می­کنیم. علاوه برآن، موضوعات تحقیق باز، چالش­ها و جهت­ گیری آتی تحقیقات نیز روشن می­شود.    

1-مقدمه

با پیشرفت فناوری ­های متعدد شامل حس­گرها، فعال­ کننده­ ها، رایانش القایی و رایانش ابری، و ظهور نسل جدید قطعات بی­سیم کوچک­تر و ارزان­تر، بسیاری از اشیاء یا چیزها در زندگی روزانه ما به طور بی­سیم با قطعات بی­سیم فعال یا کم­توان مینیاتور (برای مثال، شناسایی تگ­های RF فعال (RFID)) سازگار می­شوند. انجمن تحقیقات جهانی بی­سیم پیش­بینی می­کند که تا سال 2017، 7 هزار میلیارد دستگاه بی­سیم در دسترس 7 میلیارد انسان خواهدبود [1] (یعنی 1000 دستگاه برای هر شخص). این عدد فوق­ بزرگ از دستگاه ­ها یا چیزهای متصل IoT را تشکیل خواهدداد [2, 3].

با قادرساختن دسترسی آسان، و تعامل با تنوع گسترده ­ای از دستگاه ­ها یا چیزهای فیزیکی نظیر، لوازم خانگی، دوربین­ های نظارتی، حس­گرهای مانیتورینگ، فعال­کننده ­ها، نمایشگرها، خودروها، ماشین ­ها و غیره، IoT توسعه کاربردها در بسیاری از زمینه­ های متفاوت ازجمله اتوماسیون (خودکار) خانگی، اتوماسیون صنعتی، کمک­ های پزشکی، مراقبت بهداشتی، کمک به سالمندان، مدیریت انرژی هوشمند و شبکه­ های هوشمند، خودرو، مدیریت ترافیک و بسیاری دیگر از زمینه­ ها را پرورش می­ دهد [4]. این کاربردها از پتانسیل عظیم و متنوع داده­ های تولیدی توسط اشیاء استفاده می­کنند، تا خدمات جدیدی را برای شهروندان، شرکت­ها و ادارات دولتی فراهم کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مروری بر: میان افزار برای اینترنت اشیا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر: میان افزار برای اینترنت اشیا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE INTERNET OF THINGS JOURNAL
سال انتشار
2016
کد محصول
1012353
تعداد صفحات انگليسی
26
تعداد صفحات فارسی
64
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1578500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Internet of Things (IoT) characteristics
machine-to-machine (M2M) communication

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید