Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: سیستم حمل و نقل اینترنتی مبتنی بر ابر

ما در این مقاله قصد داشتیم یک بستر ابری انتقال اطلاعات چندلایه برای پشتیبانی از پردازش ابری و فناوری IoT ارائه کنیم. ما در مورد اینکه سرویس های ابری می تواند برای ایجاد ابرهای انتقال اطلاعات توسعه یابند، بحث و بررسی کردیم.

چکیده

پیشرفت پردازش ابری و وب اشیاء (IoT)  شانس بزرگی برای حل چالش ناشی از مشکلات روزافزون حمل و نقل ایجاد کرده است. ما قصد داریم با استفاده از پردازش ابری و فناوری IoT، یک بستر ابری چند لایه­ ی انتقال دانش، برای حل چالش ­های ناشی از مسائل رو به رشد حمل و نقل، ارائه کنیم. ما با استفاده از پردازش ابری و فناوری­ های IoT، یک بستر اری چند لایه­ ی داده وابسته به خودرو ارائه می ­کنیم. دو سرویس جدید ابری  داده وابسته به خودرو، یعنی سرویس ابری پارک هوشمند و سرویس اری داده­ کاوی خودرو، در محیط IoT نیز ارائه می ­شود.

-1مقدمه

وسایل نقلیه­ ی مدرن به تدیج به حجم زیادی از حسگرها فعال کننده­ ها و دستگاه ­های ارتباطی (تلفن همراه، GPS و کامپیوترهای جاسازی شده) مجهز می­ شوند، در واقع، انواع خوردوها قدرت سنجش، اتصال به شبکه، ارتباطات و پردازش دارند و می ­توانند با خودروهای دیگر ارتباط برقرار کنند یا از طریق پروتکل­ های مختلف مثل پروتکل­ های ارتباطی، TCP/IP، SMTP، WAP و نسل بعدی پروتکل تلماتیک (NGTP) [1] با محیط ­های خارجی، داده تبادل کنند. در نتیجه، چند سرویس تلماتیک جدید [2] مثل امنیت از راه دور برای غیر فعال کردن موتور و شناسایی از راه دور، برای تقویت ایمنی، راحتی و لذت راننده، توسعه داده شده است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سیستم حمل و نقل اینترنتی مبتنی بر ابر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم حمل و نقل اینترنتی مبتنی بر ابر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1012388
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Automobile service
cloud computing
web/internet of things IoT

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید