Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک مدل برنامه ریزی آرمانی جامع صفر و یک برای انتخاب پروژه

اگر چه بسیاری از مدل های تصمیم گیری چند معیاره به کمک تصمیم گیران در روند انتخاب پروژه توسعه یافته است، اما هنوز هیچ مدل جامعی که به سادگی قابل استفاده و قابل درک باشد، و شامل تمام عوامل پیشنهادی در مطالعات جداگانه باشد، معرفی نشده است. مطالعه حاضر تلاش می کند تا در یک مدل، بر این کمبودها غلبه کند.

چکیده

انتخاب پروژه های سیستم اطلاعات موثر (IS) در خدمات بهداشتی مستلزم ترکیب بسیاری از اهداف متضاد تصمیم گیرندگان با مدل های تصمیم گیری است. عوامل متعددی که تحت تاثیر تصمیم گیری های مرتبط با انتخاب مناسب پروژه های IS قرار می گیرند،  عبارتند از اولویت های تصمیم گیران (اهداف و مقاصد)، منافع، هزینه ها (سخت افزار، نرم افزار، نیروی انسانی مورد نیاز و هزینه های دیگر)، ریسک پروژه، زمان مورد نیاز تکمیل پروژه و آموزش، و در دسترس بودن منابع کمیاب. روش های موجود برای انتخاب IS شامل همه ی این معیارها در یک مدل تصمیم گیری نمی شود. در میان بسیاری از روش های پیشنهادی تصمیم گیری های چند معیاره، برنامه ریزی آرمانی شاید به عنوان محبوب ترین نوع برنامه ریزی باشد و به طور گسترده استفاده می شود. در این مقاله، مدل های انتخاب پروژه در رشته های مختلف، مانند R&D، بودجه بندی سرمایه، طرح های سرمایه گذاری و غیره، به منظور توسعه یک مدل انتخاب برای موسسات خدمات بهداشتی که به صراحت شامل تمامی این عوامل است، با یکدیگر ترکیب می شوند. مدل تصمیم گیری به صورت یک مدل برنامه ریزی صفر و یک مختلط فرمول نویسی شده است که برای داده های انتخاب پروژه های IS در دنیای واقعی کاربرد دارد. سهم اصلی این پروژه، شناسایی مسئله و توسعه مدل ریاضی برای انتخاب پروژه می باشد.

-1مقدمه

انتخاب درست یک پروژه سیستم اطلاعاتی، یک فعالیت کاری مهم است که توسط بسیاری از محققان [1-4]، و عاملان [5،6]، شناخته شده و بارها و بارها تاکید شده است. این تصمیم که به موجب آن بهترین مجموعه پروژه های IS از بسیاری از طرح های رقابتی انتخاب می شوند، یک جنبه مهم از مدیریت تکنولوژی اطلاعات را در نظر می گیرد[7]. فرآیند انتخاب بهینه، یک تصمیم گیری برای تخصیص منابع است که به طور قابل توجهی  استراتژیک می باشد و می تواند یک سازمان را در تعهدات بلند مدت قابل توجهی درگیر کند [2، 6، 7]… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " یک مدل برنامه ریزی آرمانی جامع صفر و یک برای انتخاب پروژه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مدل برنامه ریزی آرمانی جامع صفر و یک برای انتخاب پروژه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, International Journal of Project Management
سال انتشار
2001
کد محصول
1012395
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Project selection
Goal programming
Healthcare
Information systems

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید