Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

عنوان ترجمه شده مقاله: پویایی سیستمی برای مدل سازی چارچوب مدیریت استراتژیک زنجیره تامین مواد غذایی

ترجمه مقاله درباره مدیریت زنجیره تامین، آماده دانلود است. دراین مقاله، یک رویکرد روش پویایی سیستمی مبتنی بر نگاشت و تجزیه و تحلیل زنجیره تامین مواد غذایی چند رده ای ارائه شده است. روشی که مدل زنجیره تامین را با اتصال به مدل های تک رده ای به عنوان ماژول، ایجاد می کند.

چکیده

وجود نیاز برای تلاش ­های مدل­ سازی جامع که شرکت­ های زنجیره تامین را در سطح استراتژیک به طور گسترده ­ای جذب می­ کند، به وضوح توسط صنعت و اخیرا توسط دانشگاه ­ها شناخته شده است. تصمیم گیران استراتژیک نیازمند مدل های جامع برای هدایت آنها به سمت تصمیمات استراتژیک هستند که سودآوری کل زنجیره را افزایش می دهد. تعیین تنظیمات بهینه شبکه، سیاست های مدیریت موجودی، قراردادهای تامین، استراتژی توزیع، یکپارچه سازی زنجیره تامین، برون سپاری و تهیه استراتژی، طراحی محصول و فناوری اطلاعات نمونه های اولیه از تصمیمات استراتژیک هستند که سود آوری بلند مدت کل زنجیره تامین را تحت تاثیر قرار می دهند. در این اثر، ما یک روش پویایی سیستمی را به عنوان یک ابزار مدل سازی و تجزیه و تحلیل به جهت مسائل استراتژیک برای زنجیره تامین مواد غذایی اتخاذ می کنیم. یک دستورالعمل برای این روش و توسعه آن برای مدل سازی استراتژیک یک زنجیره تامین تکی و چند دوره ای ارائه شده است. در نتیجه، ما در عمق یک مسئله کلیدی از مدیریت استراتژیک زنجیره تامین، که از برنامه های ظرفیتی بلند مدت است، تجزیه و تحلیل را نیز انجام می دهیم. به طور خاص، سیاست های برنامه ریزی ظرفیت برای یک زنجیره تامین مواد غذایی با جریان ناپایدار و با توجه به محدودیت ها/ پارامترهای بازار بررسی می کنیم. در نهایت، انطباق روش توسعه یافته در یک شبکه چند رده ای از یک زنجیره تامین فست فودهای عمده در یونان نشان داده شده است.

-1مقدمه

مدیریت زنجیره تامین (SCM) در طول دهه ی گذشته هم توسط دانشگاهیان و هم فعالان صنعتی با افزایش شناخت مواجه شده است. با این حال، با وجود پیشرفت­ های قابل توجه و بهبود های چشمگیر در فناوری اطلاعات (IT)، نظم SCM همچنان ناتوان از بررسی رضایت بخش بسیاری از چالش های عملی دنیای واقعی است. یک دلیل کلیدی برای این نارسایی، وابستگی مشترک میان عملیات های مختلف و شرکای مستقل در سراسر زنجیره است، که تمامی مدل های نامعتبر سنتی را ارائه می کنند ( لاکوو، 2001؛ تایور، گانشان و ماگازین، 1999). در عوض، تصمیم گیران استراتژیک به مدل جامعی برای هدایت آنها در فرآیند تصمیم گیری نیاز دارند تا سود آوری کل زنجیره را افزایش دهند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " پویایی سیستمی برای مدل سازی چارچوب مدیریت استراتژیک زنجیره تامین مواد غذایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پویایی سیستمی برای مدل سازی چارچوب مدیریت استراتژیک زنجیره تامین مواد غذایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Journal of food engineering
سال انتشار
2005
کد محصول
1012398
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





System dynamics
Supply chain management
Food logistics
Capacity planning

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید