Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: روش کنترل فیلترینگ دستور سیستم‌های غیرخطی با اغتشاش نامعین بر اساس شبکه‌های عصبی

در این مقاله، کنترل تطبیقی مبتنی بر فیلتر دستور و NN برای سیستم‌های غیرخطی نامعین با اغتشاش‌های نامشخص در نظر گرفته شده است.

چکیده

این مقاله به موضوع کنترل فیلترینگ دستور به روش پسگام بر اساس تقریب‌زنی شبکه‌های عصبی برای سیستم‌های غیرخطی اکیداً فیدبکی و نامعین با اغتشاش‌های نامشخص می‌پردازد. مسئله «آزمون پیچیدگی» که در مشتق‌های کنترل‌کننده‌های مجازی وجود دارد، با استفاده از روش فیلترینگ دستور حل شده و نقص موجود در روش سطح دینامیکی از طریق مکانیزم جبران سازی خطای فعلی (ECM) برطرف شده است. علاوه بر این، توابع غیرخطی در سیستم‌های مذکور نیز به خوبی با استفاده از الگوی مبتنی بر شبکه‌های عصبی تخمین زده شده‌اند. استراتژی به کار رفته می‌تواند هر دو ویژگی را با مقایسه نتایج حاصل پوشش دهد: 1) خطای فیلترینگ در سیگنال‌های جبران ساز طراحی شده، قابل‌حذف است 2) پارامترهای تطبیقی مورد نیاز تنها به یک مورد محدود می‌شود که می‌تواند سبب افزایش عملکرد کنترلی برای پیاده‌سازی پروژه‌های واقعی گردد. در نهایت، یک مثال کاربردی در مورد کنترل ردگیری موقعیت موتور سنکرون مغناطیس دائم مسطح (SPMSM) برای اعتبار سنجی بیشتر و تأکید بر مزایا روش تئوری پیشنهادی، ارائه می‌گردد.

1-مقدمه

همان‌طور که می‌دانید، از نقطه‌نظر قابلیت فوق‌العاده ردگیری مجانبی و نیز پایداری سرتاسری در سیستم‌های غیرخطی اکیداً فیدبکی [11]، روش کنترل پسگام تطبیقی به‌صورت گسترده به‌منظور طراحی کنترل‌کننده در سیستم‌های غیرخطی مورد استفاده قرار گرفته است [15,16,22]. با این وجود، معمولاً دو مشکل وجود دارد که استفاده گسترده از روش پسگام کلاسیک را محدود می‌کند: یکی این است که توابع معین ممکن است غیرخطی نباشند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش کنترل فیلترینگ دستور سیستم‌های غیرخطی با اغتشاش نامعین بر اساس شبکه‌های عصبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش کنترل فیلترینگ دستور سیستم‌های غیرخطی با اغتشاش نامعین بر اساس شبکه‌های عصبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information Sciences
سال انتشار
2018
کد محصول
1012464
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Nonlinear systems
Neural networks-based adaptive control
Backstepping

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید