Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: بررسی برروی روش‌های امنیتی در سیستم انتشار/اشتراک

سیستم انتشار/اشتراک یک پارادایم ارتباطی در حال ظهور است که انتشار اطلاعات را به صورت مجزا و کارآمد در محیط توزیع‌شده فراهم می‌آورد.
 چکیده

سیستم انتشار/اشتراک یک پارادایم ارتباطی در حال ظهور است که انتشار اطلاعات را به صورت مجزا و کارآمد در محیط توزیع‌شده فراهم می‌آورد. ناشران جریانی از اطلاعات را مانند نشریه تولید می‌کنند و بین مشترکین علاقمند ممکن است به اشتراک گذاشته شود. مکانیزم پایه امنیت مانند احراز هویت و محرمانه بودن در سیستم انتشار / اشتراک مبتنی بر محتوا بسیار چالش برانگیز است. این کار به بررسی و مقایسه روش‌های مختلف امنیت موجود می‌پردازد.

1-مقدمه

ارتباطات انتشار اشتراک (pub/sub) بدلیل ماهیت جداسازی ناشرین از مشترکین محبوبیت بالایی را بدست آورده است. ناشران اطلاعات را به درون سیستم انتشار/اشتراک تزریق می‌کنند، و مشترکین رخداد مورد علاقه را بااستفاده از اشتراک مشخص می‌نمایند. رخداد منتشرشده به مشترکین مربوطه بدون اینکه اطلاعاتی در رابطه با ناشر داشته باشند، مسیردهی می‌شود. به منظور مقابله با تهدیدهای محرمانگی، فرمی از رمزگذاری می‌تواند برای داده‌های حساس به کارگرفته شود. هر نشریه مطابق با محدودیت‌های اشتراکات داده‌شده به مشترکین متناظر نیز ارائه می‌شود. رایج‌ترین رویکرد در سیستم انتشار/اشتراک رویه تطبیق اجرا شده توسط کارگزاران دیده شده است. اما این روزها مفهوم کارگزاری-کمتر (brokerless ) معرفی شده‌است. برای تضمین محرمانگی، رمزگذاری استفاده می‌شود. برای تضمین احراز هویت و تمامیت امضای دیجیتال استفاده می‌شود. کنترل دسترسی سیستم اشتراک/انتشار تنها به معنی این است که ناشران احراز هویت شده مجاز به توزیع رخداد هستند و تنها مشترکین احراز هویت شده مجاز به دریافت رخداد هستند. سیستم اشتراک/انتشار دارای انواع زیر ساخت‌های متفاوت است که شامل سیستم‌های مبتنی بر موضوع و سیستم‌های مبتنی بر محتوا است... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی برروی روش‌های امنیتی در سیستم انتشار/اشتراک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی برروی روش‌های امنیتی در سیستم انتشار/اشتراک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computing and Technology
سال انتشار
2015
کد محصول
1012483
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
131 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Content Based
Publish/Subscribe
Brokerless
Security

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید