Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: استفاده از کلمه عبور یکبار مصرف برای جلوگیری از حملات فیشینگ کلمه عبور

ترجمه مقاله در مورد حملات فیشینگ آماده دانلود است. امروزه فیشینگ یک تهدید جدی برای امنیت اطلاعات محرمانه کاربران اینترنتی است.
 چکیده

امروزه فیشینگ یک تهدید جدی برای امنیت اطلاعات محرمانه کاربران اینترنتی است. اساساً، یک حمله کننده(فیشر)، با ارسال پیغام جعلی به تعداد زیادی از کاربران به صورت تصادفی، افراد را به افشای اطلاعات حساس فریب می دهد. کاربران از همه جا بی خبر که دستورالعمل های پیام ها را دنبال می کنند، به صفحات وب جعلی که به خوبی ساخته شده اند و درخواست فراهم نمودن اطلاعات حساس را می نمایند، هدایت می شوند که پس از آن فیشر اطلاعات را به سرقت می برد. بر اساس مشاهدات ما، بیش از 70% فعالیت های فیشینگ برای سرقت حساب کاربری کاربران طراحی شده است. با چنین اطلاعاتی، یک حمله کننده می تواند اطلاعات ارزشمند بیشتری را از حساب های کاربری در معرض خطر اکتشاف بازیابی نماید. آمارهای منتشر شده توسط گروه های کاری ضدفیشینگ(APWG) نشان می دهند که در پایان Q2 در 2008، تعداد صفحات وب مخرب طراحی شده برای سرقت کلمه های عبور کاربران تا 258% در همان دوره در سال 2007 افزایش یافته است. بنابراین، حفظ کاربران از حملات فیشینگ بسیار مهم است. یک روش ساده برای جلوگیری از سرقت کلمه های عبور، اجتناب از استفاده از کلمه ی عبور است. این کار این سوال را ایجاد می کند: تایید اعتبار یک کاربر بدون تنظیم کلمه ی عبور چگونه ممکن است؟

در این مقاله، ما یک سرویس تایید اعتبار ارائه می کنیم که نیاز به تنظیم کلمه ی عبور کاربر در خلال فرایند تایید اعتبار را حذف می کند. با افزایش قدرت زیرساخت های موجود روی اینترنت، مانند سرویس پیام رسانی ثابت، تنها لازم است که از طرح پیشنهادی در قسمت سرور استفاده نماییم. همچنین ما نشان داده ایم که راه حل پیشنهادی می تواند به طور تدریجی مورد استفاده قرار گیرد و نیاز به اسکریپت ها، پلاگین ها و دستگاه های خارجی سمت کلاینت ندارد. ما معتقدیم که اگر کاربران هنگام دسترسی به صفحات وب، نیاز به فراهم آوردن کلمات عبور نداشته باشند، تعداد حملات فیشینگ باید اساساً کاهش یابد.

-1مقدمه

فیشینگ یک فعالیت مخرب است که به موجب آن یک حمله کننده(فیشر) سعی در فریب دادن کاربران اینترنتی برای فراهم آوردن اطلاعات محرمانه می نماید(Dhamija  و همکارانش، 2006). این یک مسئله ی مهم است، زیرا فیشرها می توانند اطلاعات حساس، مانند جزئیات حساب کاربری کاربران، کدهای امنیتی اجتماعی و شماره های حساب اعتباری  را سرقت نمایند. برای دستیابی به این هدف، ابتدا یک فیشر یک وب سایت جعلی می سازد که تقریباً مشابه وب سایت قانونی هدف حمله است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " استفاده از کلمه عبور یکبار مصرف برای جلوگیری از حملات فیشینگ کلمه عبور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از کلمه عبور یکبار مصرف برای جلوگیری از حملات فیشینگ کلمه عبور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Journal of Network and Computer Applications
سال انتشار
2011
کد محصول
1012493
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Anti-phishing
Identity management
In-band password delivery

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید