Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: کارگزاری ابرهای ترکیبی: فرصت های شغلی، مسائل مربوط به QOS و صرفه جویی در انرژی

ابرهای ترکیبی، هم ویژگی مقیاس ­پذیری ابرهای عمومی و هم امکانات کنترلی بیشترِ ابرهای خصوصی را دارند.

چکیده

ابرهای ترکیبی، هم ویژگی مقیاس ­پذیری ابرهای عمومی و هم امکانات کنترلی بیشترِ ابرهای خصوصی را دارند. کارگزار ابر (ترکیبی) یک واسط بین کاربران و فراهم کنندگان سرویس ­های ابر عمومی است و ممکن است مشتریان را در انتخاب مناسب ترین پیشنهادات که به صورت اختیاری سرویس ­های مشخصی را با کیفیت بالا تامین می­ کنند، پشتیبانی کند.

در این مقاله یک الگوریتم سازمان دهی ابر پیشنهاد می­ شود که سرویس ­هایی با سطوح مختلف نیازمندی­ های غیر-تابعی برای منابع خصوصی و عمومی، بر مبنای معیارهای زمان بندی مختلف، ارائه می­ کند. این الگوریتم با هدف حداکثر کردن رضایت مشتری و درآمد کارگزار، به دنبال افزایش سود با کاهش هزینه­ ی انرژی از طریق ایجاد روش ­های صرفه جویی در مصرف انرژی است. برای ارزیابی کارایی از نظر درآمد کارگزار، رضایت مشتری و مصرف انرژی در حالات مختلف تخصیص منابع، از یک مدل شبیه سازی استفاده شده است. نتایج شبیه سازی نشان می­ دهد که تفاوت روش ­ها به بار سیستم وابسته است، یعنی در نرخ بار کم و متوسط، استفاده از روش روشن و خاموش کردن تا حد زیادی صرفه جویی در مصرف انرژی را افزایش می­ دهد.

-1مقدمه

تحلیل گران مهم مثل گارتنر احتمال هیجان انگیز شکل گیری کارگزار ابر (CB) را پیش ­بینی کرده بودند [1]. طبق اظهارات گارتنر، کارگزار یک شرکت خدماتی است که به عنوان واسط بین کاربران و فراهم کنندگان سرویس ­های ابر عمل می­کند و تخصص آن، ارزیابی پیشنهاداتی است که با نیازهای کاربر بیشترین تناسب را دارد و در ادامه، تطبیق و توسعه ­ی محصولات جدید  بر اساس آن پیشنهادات است [2]. فرصت شغلی دیگر برای اپراتورهای ابر، ناشی از محدودیت اکثر زیرساخت­ های ابری و نگرانی در مورد پایین بودن کیفیت خدمات (QoS) ارائه شده است. به طور کلی، تنها ویژگی QoS که فراهم کنندگان خدمات ارائه کرده ­اند، در دسترس بودن خدمات در مدل  24× 7 است [3]. در دسترس بودن برای بسیاری از برنامه ­های شغلی که به ویژگی­ های غیر عملکردی بیشتری نیاز دارند، کافی نیست. این شکاف­ها به افراد جدید مانند شرکت­ های کوچک ICT واسطه (SMEها) فرصت ورود به بازار را می­ دهد تا در ابرهای اختصاصی خود، خدمات کارگزاری و همچنین خدمات خاص را با کیفیت بالا  و با سطوح مختلفی از  QoS ارائه کنند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " کارگزاری ابرهای ترکیبی: فرصت های شغلی، مسائل مربوط به QOS و صرفه جویی در انرژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کارگزاری ابرهای ترکیبی: فرصت های شغلی، مسائل مربوط به QOS و صرفه جویی در انرژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Simulation Modelling Practice and Theory
سال انتشار
2013
کد محصول
1012516
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud computing
Energy aware cloud scheduling
QoS in cloud

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید