Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: کانورتر DC-DC ولتاژ بالای افزاینده نوین با جریان ورودی پیوسته و دارای سلف تزویج شده برای کاربردهای انرژی تجدیدپذیر

ترجمه مقاله 2018 درباره کانورتر DC-DC، آماده دانلود است. در این مقاله یک کانورتر DC-DC افزاینده ولتاژ بالای مبتنی بر سلف تزویج شده ارائه می شود.

چکیده

در این مقاله، یک کانورتر DC-DC غیرایزوله با بهره­ ی ولتاژی زیاد ارائه می­شود. سه عدد دیود، سه عدد خازن، و یک سلف و سلف تزویج ­شده در این کانورتر استفاده می­ شوند. از آنجاکه القاگر به ورودی متصل است، ریپل­ های کوچکی در جریان ورودی ایجاد می­شوند که اهمیت زیادی در تعقیب نقطه­ ی توان بیشینه در پنل­ های فتوولتائیک (PV) دارند. تنش ولتاژی بر روی کلید S توسط دیود D1 و  خازن C1 مقید می­ شود. در نتیجه، کلید اصلی دارای مقاومت روشن کم RDS(on) را می­توان برای کاهش تلفات هدایتی مورد استفاده قرار داد. به علاوه، کلید اصلی تحت جریان صفر، روش می­شود. این موجب کاهش تلفات کلیدزنی می­شود. تحلیل حالت ماندگار کانورتر پیشنهادی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. نهایتاً مدار اولیه­ ی کانورتر پیشنهادی پیاده­ سازی می­شود تا اعتبار این تحلیل­ ها مورد قضاوت قرار گیرد.  

1-مقدمه

تبعات محیطی استفاده از سوخت ­های فسیلی و خالی کردن مخازن زمینی آنها، بکارگیری منابع انرژی پایدار و پاک را ضروری ساخته است. این انرژی­های پاک، شامل پیل­ های سوختی (F.C.)، انرژی بادی و PV را می­توان به عنوان سیستم­ های تولید پراکنده (DG) مورد استفاده قرار داد. این سیستم­ های DG، ولتاژ خروجی کم و وابسته به شرایط جوی دارند [1-3]. برای مثال، در برخی سیستم ­ها، سلول­ های PV به صورت سری به هم وصل می­شوند تا ولتاژ خروجی را افزایش دهند. با اینحال، در اینگونه موارد نمی­توان اثر سایه را نادیده گرفت [4، 5]. کانورتر DC-DC افزاینده­ ی ولتاژ بالا را می­توان در این سیستم ­ها به عنوان کانورترهای رابط برای افزایش ولتاژ خروجی مورد استفاده قرار داد. با اتصال این کانورترها به پنل­های PV، می­توان آنها را بطور مستقل کنترل کرد. نسبت تبدیل بزرگ، بازدهی بالا و اندازه­ ی کوچک، ویژگی­ های اصلی کانورترهای افزاینده­ ی ولتاژ بالا هستند [6-8]. برای کاربردهای PV و F.C.، ریپل کم جریان ورودی نیز اهمیت دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کانورتر DC-DC ولتاژ بالای افزاینده نوین با جریان ورودی پیوسته و دارای سلف تزویج شده برای کاربردهای انرژی تجدیدپذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کانورتر DC-DC ولتاژ بالای افزاینده نوین با جریان ورودی پیوسته و دارای سلف تزویج شده برای کاربردهای انرژی تجدیدپذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Industrial Electronics
سال انتشار
2018
کد محصول
1012569
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




DC-DC converter
High voltage gain
coupled inductor based converter

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید