Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: مروری بر اثر حالت گذرای کنترل توان راکتیو سیستم های فتوولتائیک بر شبکه توزیع

ترجمه مقاله سیستم های فتوولتائیک 2018، آماده دانلود است. ، هدف اصلی این مقاله ارائه ی یک روش بهینه کنترل توان راکتیو برای سیستم های PV با ظرفیت بالا است که محدودیت های توان اکتیو و راکتیو برای تنظیم ولتاژی در حالت ماندگار در آن لحاظ شده باشد.

چکیده

سیستم­ های تولید پراکنده (DG) با وجود ظرفیت کوچکی که دارند، در صورتیکه توان تولید آنها برای سیستم توزیع بطور مناسب کنترل نشود، می­توانند موجب افزایش ولتاژ فیدر شوند. برای جلوگیری از این افزایش ولتاژ، می­توان از به­ روزترین اینورترها برای تطبیق توان راکتیو استفاده کرد، این کنترل Volt/Var نامیده می­شود. به علاوه، این سیستم­ های DG مبتنی بر اینورتر بطور دائم به شبکه­ ی توزیع بزرگ متصلند. در نتیجه، هدف از این مقاله ارائه­ ی یک روش بهینه ­ی کنترل توان راکتیو برای سیستم­ های DG، بویژه سیستم ­های فتوولتائیک (PV) در حالت ماندگار است. هدف دوم این مقاله تحلیل پاسخ حالت گذرای یک شبکه­ ی توزیع به اندازه­ ی کافی بزرگ متصل به سیستم ­های PV با ظرفیت بالا است که توانایی کنترل توان راکتیو را دارند. این شبکه­ ی بزرگ می­تواند در مقایسه با برنامه­ ی تحلیل حالت گذرای مبتنی بر ویرایشگرهای گرافیکی، به شیوه ­ی کارآمدتری توسط برنامه­ ی تحلیل پخش بار حالت ماندگار یا OpenDSS مبتنی بر ویرایشگرهای متنی، بسط داده شود. در نتیجه، این مقاله روشی را بیان می­کند که مدل ­های فیدر ایجادشده در OpenDSS را به برنامه ­ی تحلیل سیستم ­های قدرت حالت گذرا یا DIgSILENT انتقال می­دهد. یعنی روش پیشنهادی یک شبکه­ ی توزیع واقعی به حد کافی بزرگ دارای صدها گره و سیستم­ های PV با ظرفیت بالا را مدل می­کند که توانایی کنترل توان راکتیو را دارد. این مقاله در ادامه به بررسی دینامیک ­های حالت گذرای فیدرها می­پردازد. از تحلیل­ های حالت ماندگار و حالت گذرا به این نتیجه رسیدیم که سیستم­ های PC با ظرفیت بالا و دارای قابلیت کنترل Volt/Var می­توانند افزایش ولتاژ ناشی از تزریق توان خود به فیدر را کاهش داده و اگر به خوبی کنترل شوند، ولتاژ باسی را که به آن متصلند در چارچوب بازه­ ی ولتاژی مورد نظر، تنظیم کنند.

1-مقدمه

برای کاهش وابستگی انرژی به ژنراتورهای معمولی، سیستم­ های مختلف تولید پراکنده (DG) به شبکه­ ی توزیع متصل شده ­اند. زمانیکه آنها برق تولید می­کنند اگر بطور مناسب کنترل نشوند می­توانند ولتاژ فیدر را افزایش دهند، این به خاطر پخش بار معکوسی است که دارند. در نتیجه، طی چند دهه­ ی اخیر، پژوهشگران بسیاری به بررسی پاسخ حالت گذرای شبکه­ ی توزیع میزبان این سیستم ­های DG پرداخته ­اند [2]. برای مثال، برخی مطالعات بر حل مسائل حالت گذرای الکترومغناطیسی شبکه­ ی توزیع تمرکز داشته ­اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مروری بر اثر حالت گذرای کنترل توان راکتیو سیستم های فتوولتائیک بر شبکه توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر اثر حالت گذرای کنترل توان راکتیو سیستم های فتوولتائیک بر شبکه توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2018
کد محصول
1012589
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





DIgSILENT
OpenDSS
Photovoltaic (PV) systems
Reactive power control

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید