Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات /

عنوان ترجمه شده مقاله: نقدی بر فاکتورهای تأثیرگذار بر شکست شرکت‌های دات کام

در حال حاضر حدود 300 مقاله توسط مؤلفین در راستای موضوع این تحقیق ارائه شده است و مدل پیشنهادی در این مقاله نیز می‌تواند به محققین در درک بهتر دلایل پشت پرده‌ی شکست شرکت‌های دات کم کمک نموده و یافته‌های آن‌ها می‌تواند به منظور جلوگیری از شکست‌هایی که در تاریخچه‌ی شرکت‌های دات کام رخ داده است بکار گرفته شود.

چکیده

در طی چند سال گذشته، دستاوردهای عظیمی که توسط شرکت‌های تحت سلطه‌ی دات کام به جهانیان عرضه شده است، تأثیر قابل ملاحظه‌ای را بر روی اقتصاد جهانی و بازنگری در استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سرتاسر دنیا داشته است. این پدیده مورد توجه محققین گسترده‌ای که علاقه‌ی وافری به جستجوی دلایل پشت پرده‌ی این رخداد خارق‌العاده دارند قرار گرفته است. مقاله‌ای که پیش روی شما قرار گرفته است با هدف ایجاد مدلی برای تسهیل در دسته‌بندی فاکتورهای دخیل در شکست شرکت‌های دات کام تدوین گردیده است. این فاکتور ها را در نتیجه‌ی مطالعاتی که توسط محققین مختلف در این حوزه صوت گرفته است جمع‌آوری نموده‌ایم. مدل پیشنهادی باید بتواند به محققین در جستجوی فاکتورهای دخیل در بکار گیری موفقیت‌آمیز تجارت الکترونیک برای شرکت‌های آینده کمک کننده باشد.

1-مقدمه

در طی چند سال گذشته، تجارت الکترونیک اینترنتی با سرعت بالایی در حوزه‌ی فعالیت‌های اقتصادی توسعه پیدا کرده است (لگارد 2000). به نقل از شرکت وب مرگر (2003)، سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های اینترنتی و آن‌هم در سه ماهه‌ی اول سال 2000 میلادی به بالاترین سطح خود رسیده بود. این در حالی است که بعضی از این کسب و کار ها ماهیتی موفقیت‌آمیز و سودآور داشته‌اند ولی اغلب آن‌ها در این راه شکست خورده‌اند (سوویار 2002)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " نقدی بر فاکتورهای تأثیرگذار بر شکست شرکت‌های دات کام " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقدی بر فاکتورهای تأثیرگذار بر شکست شرکت‌های دات کام
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information Resources Management Association International Conference
سال انتشار
2004
کد محصول
1012663
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
308 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


e-business

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید