Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: محدودیت میدان الکتریکی برای طراحی درجه بندی حلقه های مقره کامپوزیت خط

هدف از این مقاله تاکید بر اهمیت پدیده کرونا به عنوان یک عامل ماندگاری مقره کامپوزیت بر اساس شتاب طول عمر و آزمون طول عمر طبیعی با بازرسی زمان در سرویس بودن آنها می باشد.
 چکیده

توجه عمده شرکت­ های توزیع برق در استفاده مقره ­های کامپوزیت در خطوط هوایی و پست ها برروی طول عمر مواد پلیمری استفاده شده در روکش مقره­ ها بوده است. در گذشته، معیار اصلی برای توسعه عایق کامپوزیت دستیابی به تخليه الكتريكي ناخواسته آلودگی و ماندگاری طولانی آنها بوده است. با این حال، استفاده از مقره­ های کامپوزیت نه تنها به مناطق بسیار آلوده محدود نمی ­شود بلکه تعداد زیادی در حال حاضر نیز در مکان های با شدت آلودگی کم نصب شده اند. مطالعه بلند مدت ماندگاری و دوام مقره کامپوزیت در محیط های تمیز، از اهمیت اساسی برخوردار است. کارهای اخیر در EPRI و STRI فعالیت ناشی از تخلیه آب به عنوان یک مکانیزم ماندگاری مهم در این محیط را شناسایی کرده است. این مقاله خلاصه یافته های تحقیقات گسترده انجام شده توسط این دو سازمان را برای تعیین حد عملی مجاز در میدان الکتریکی روی سطوح مقره برای اهداف طراحی را مورد بررسی قرار داده است. تحقیقات اولیه توسط EPRI برای تعیین آستانه میدان الکتریکی برای پدیده کرونا، (که در سال 1999 منتشر شد) بر اساس تست ­های ابعاد وسیع و کوچک و توسط هر دو سازمان برای اصلاح آستانه سطوح و تعیین تاثیر گسترش پارامترهای مقره مانند آب گریزی و از بین رفتن مشخصات عملکردی توسعه یافت. تاثیر پدیده کرونای ایجاد شده ناشی از تغییر وضعیت آب بر روی ماندگاری مقره نیز بر اساس تست­ های بازرسی خدمات، تست­ های سرعت بخشیدن به ماندگاری و تست ­های کارکرد طبیعی بررسی شده است. همچنین این مقاله بر روی نیازها و روش های مقیاس­ دهی درجه بندی حلقه­ های  مقره­ها نیز بحث کرده است.

1-مقدمه

از سال 1980 استفاده از مقره های کامپوزیت خط در سراسر جهان به سرعت در حال گسترش بوده است. یکی از بزرگترین امتیازات  در معقوله فروش این نوع مقره­ ها، به خصوص برای مقره ­­های ساخته شده از مواد آب گریز (HTM)، عملکرد برتر جرقه‌زنی در اثر آلودگی است. آب گریزی سطح این مواد مانع از تشکیل یک لایه مرطوب به هم پیوسته می ­شود که باعث کاهش نشتی جریان و در نتیجه کاهش خطر جرقه­ زنی ناشی از آلودگی می شود. تحقیقات در مورد دوام مقره ­های کامپوزیتی بنابر بررسی ­های اولیه در مورد عملکرد طولانی مدت تحت آلودگی شدید انجام شده است، به طوری که در این تحقیقات فرض بر این بوده است که تخلیه انرژیک باند خشک عامل اویله ماندگاری مقره­ بوده است... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " محدودیت میدان الکتریکی برای طراحی درجه بندی حلقه های مقره کامپوزیت خط " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محدودیت میدان الکتریکی برای طراحی درجه بندی حلقه های مقره کامپوزیت خط
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2015
کد محصول
1012688
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Insulators
Corona
Optical wavelength conversion
Accelerated aging

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-26
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید