Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدلسازی و تحلیل عملکرد دیوارهای آتش شبکه

ترجمه مقاله درباره دیوارهای آتش شبکه، آماده دانلود است. ما یک مدل تحلیلی را برای مطالعه و تحلیل عملکرد دیوارهای آتش شبکه ی مبتنی بر قاعده ارائه داده و اعتبارسنجی کرده ایم. از این مدل، ویژگی ها و اندازه گیری های کلیدی عملکرد مهندسی و اهمیت طراحی را استخراج کرده ایم.

چکیده

دیوار‌های آتش شبکه به‌عنوان اولین خط دفاعی در مقابل ترافیک ناخواسته و مخرب با هدف­ گیری سرورهای اینترنتی عمل می‌کنند. پیش‌بینی عملکرد کلی دیوار آتش برای مهندسان و طراحان امنیت شبکه در ارزیابی اثربخشی و انعطاف‌پذیری دیوار‌های آتش شبکه در برابر حملات DDoS (محروم سازی از سرویس توزیع­شده) که معمولاً توسط بات­ نت­ های امروزی صورت می‌گیرند، بسیار مهم است. ما در این مقاله، مدل صف­  بندی تحلیلی را براساس زنجیره‌ی مارکوف نشانده‌شده ارائه می­دهیم تا عملکرد دیوارهای آتش مبتنی بر قاعده را هنگام مواجهه با جریان‌های ترافیکی نرمال و همچنین جریان­ های حمله ­ی محروم سازی از سرویس توزیع ­شده با هدفگ یری موقعیت­ های مختلف قاعده، مطالعه و تحلیل کنیم. معادلات را برای ویژگی­ها و اندازه­ گیری­های کلیدی عملکرد مهندسی و اهمیت طراحی به دست می­ آوریم. این ویژگی‌ها و اندازه‌گیری ­ها عبارتند از: توان عملیاتی، اتلاف بسته، تأخیر بسته و بهره ­وری CPU دیوار آتش. علاوه بر این، مدل تحلیلی خود را با استفاده از شبیه­ سازی و اندازه­ گیری­ های تجربی واقعی بررسی و تأیید می­کنیم.

1-مقدمه

دیوارهای آتش شبکه به­ عنوان اولین خط دفاعی در حفاظت شبکه و منابع سرور در برابر دسترسی غیرمجاز و حملات مخرب عمل می­کنند. دیوارهای آتش معمولاً در لبه­ ی شبکه یا در نقطه ­ی ورودی شبکه­ ی خصوصی قرار می­گیرند. ترافیک اینترنت ورودی و خروجی توسط دیوارهای آتش شبکه بازرسی می­شود. براساس مجموعه ­ای از قواعد، دیوارهای آتش می­توانند ترافیک ورودی یا خروجی را اجازه داده یا مسدود کنند. برای انجام این کار، دیوارهای آتش شبکه یک موتور مبتنی بر قاعده دارند که بسته­ های ورودی را به­ طور متوالی، قاعده به قاعده بازرسی می­کند تا زمانی که یک انطباق یافت شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدلسازی و تحلیل عملکرد دیوارهای آتش شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی و تحلیل عملکرد دیوارهای آتش شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on Network and Service Management
سال انتشار
2012
کد محصول
1012770
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
834 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Network firewalls
performance modeling
per- formance analysis
queueing systems

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید