Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: SDN، پژوهشی در خصوص ابزارها و دارایی های SDN جهت دفاع در برابر حملات DDoS در محیط رایانش ابری

ترجمه مقاله درباره امنیت در رایانش ابری آماده دانلود است. در این مقاله، قصد داریم برخی ویژگی های ارزشمند SDN را بررسی نموده و نشان دهیم که می توانیم از مزایا و دارایی های SDN بطور کامل برای ایجاد ابری بسیار کارآمد و ایمن سازی آن در برابر تمامی تهدیدات استفاده کنیم.

چکیده

شبکه­ سازی از طریق نرم­ افزار یا شبکه ­ی نرم ­افزارمحور به اصطلاحی متداول برای ارائه ­دهندگان خدمات ابری بدل شده است، این از زمانی آغاز شد که آنها احساس کردند به قابل برنامه ­ریزی سازی شبکه نیاز دارند. با رشد فزاینده­ ی تعداد دستگاه­ ها در مرکز داده و برنامه­ های کاربردی، نیاز به پهنای باند، ذخیره­ سازی و قدرت محاسبات رشد چشمگیری یافت. این زیرساخت بایستی ساماندهی، نگهداری، به­ روزرسانی، تأمین برق و خنک­سازی شود. در نتیجه، حفظ مدل سنتی مرکز داده، بسیار هزینه ­بر و پیچیده خواهد بود. همچنین، تهدیدات امنیتی با سرعت زیادی رشد می­کنند، حملات توزیع­ شده ­ی محروم سازی از سرویس (DDoS) یکی از این تهدیدات امنیتی مهم هستند. با پیشرفت شبکه­ ی نرم ­افزارمحور (SDN)، سازوکارهای دفاعی در برابر حمله­ DDoS دریچه­ های جدیدی را به روی محیط رایانش ابری گشودند. براساس SDN، زیرساخت جدید رایانش ابری، امکانات جدیدی را برای دفاع در برابر حملات DDoS به ارمغان آورده است. در این مقاله، قصد داریم برخی ویژگی­های ارزشمند SDN را بررسی نموده و نشان دهیم که می­توانیم از مزایا و دارایی ­های SDN بطور کامل برای ایجاد ابری بسیار کارآمد و ایمن­ سازی آن در برابر تمامی تهدیدات استفاده کنیم. می­توان نتایج پژوهشی در این مقاله را بسط داد تا معماری جدیدی برای SDN برای ایمن ­سازی محیط رایانش ابری مبتنی بر IoT ایجاد شود.

1-مقدمه

از میان جریان عظیم فناوری­ های نوظهور، رایانش ابر و مجازی ­سازی، پیشگامان بازار IT بوده و اینها تا حد زیادی رایانش را از دسکتاپ به دنیای وب انتقال داده ­اند. با رشد فزاینده­ ی تعداد دستگاه­ ها در مرکز داده و برنامه­ های کاربردی، نیاز به پهنای باند، ذخیره ­سازی و قدرت محاسبات رشد چشمگیری یافت. بایستی این زیرساخت شبکه، پویا و انعطاف­پذیر باشد. در نتیجه، حفظ مدل سنتی مرکز داده، بسیار هزینه­  بر و پیچیده خواهد بود. بسیاری از متخصصان IT بر این باورند که برای حفظ کیفیت سرویس، آینده ­ی بازار IT، رایانش ابری و SDN خواهد بود، چراکه یک شبکه­ ی بهتر، ابر بهتری را در اختیار دارد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " SDN، پژوهشی در خصوص ابزارها و دارایی های SDN جهت دفاع در برابر حملات DDoS در محیط رایانش ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
SDN، پژوهشی در خصوص ابزارها و دارایی های SDN جهت دفاع در برابر حملات DDoS در محیط رایانش ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Wireless Communications, Signal Processing and Networking
سال انتشار
2017
کد محصول
1012782
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
445 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




cloud computing
Software Defined networking
cloud security
DDoS
control plane

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید