Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: پروژه نیروگاه جزر و مدی دریاچه Sihwa

ترجمه فارسی مقاله درباره نیروگاه جزر و مدی با دانلود رایگان مقاله انگلیسی.

چکیده

یک نیروگاه جزر و مدی (TPP) در بخش میانی دریاچه سد Sihwa واقع در قسمت جنوبی بندر Incheon در کره ساخته شده است. پروژه مذکور که در سال 2010 تکمیل گردید، انرژی جزر و مدی زیادی را در سد Kyeonggi در شرق دریای زرد، مهار کرده است. علی‌رغم این که این پروژه در حال حاضر ازنظر ساخت زیرساخت‌ها در حال پیشرفت است، این مقاله دورنمای کلی پروژه را در منطقه جزر و مدی بیان کرده و از مدل‌سازی جریان محلی مبتنی بر مدل پیش‌بینی برای این منظور استفاده می‌کند. نتایج دو روش شبیه‌سازی المان محدود دوبعدی که مشخصه‌های جزر و مدی زمان واقعی را در حین ساخت و پس از تکمیل نیروگاه جزر و مدی پیش‌بینی می‌کند، ارائه خواهد شد که شامل روشی برای تخمین خروجی برق واحد نیروگاهی در آینده است.

1-مقدمه

دریاچه Sihwa در منطقه شرق میانی شبیه جزیره کره در سد Kyeonggi واقع شده است که درجایی است که خط ساحلی نامنظم بوده و بندرهای کوچک‌تر متعددی و آبراه‌های زیادی با اندازه مختلف در آن وجود داشته و بیشترین جزر و مد نیز در دریای زرد رخ می‌دهد. مکان‌های انتخابی زیادی برای ساخت سدهای نیروگاهی جزر و مدی برای ‌ایجاد رزرو وجود دارد. از دهه 1930، مطالعه جامعی روی قابلیت پیاده‌سازی یک نیروگاه جزر و مدی در جنوب Kanghwado برای اولین بار توسط مرکز دولتی Chosun (1930) صورت گرفت. در سال 1978، مهندسان KORDI و Shawinigan ارزیابی گسترده‌ای روی پتانسیل نیروگاه‌های جزر و مدی در این حوزه به‌منظور اولویت‌گذاری روی سایت‌های مورد نظر با هدف توسعه نیروگاه‌ها توسط شرکت برق کره (1978) صورت گرفت. سایت‌هایی که بیشترین پتانسیل را داشتن در خلیج Asan بودند که بندری است که در حاصل حاضر ساخته شده است. در مقابل، خلیج Garolim به عنوان سایت جزر و مدی توسعه یافته است (1993)، و دریاچه Sihwa نیز با ساخت یک سد در سال 1994 به‌منظور ایمن‌سازی آب مورد نیاز برای کشاورزی و آبیاری برای ناحیه مورد نظر و نیز توسعه مناطق کشاورزی و صنعتی در نزدیکی پایتخت، ایجاد گردید. در سطحی بیش از 56.5 km2 از دریاچه با آب شیرین که امروزه یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های جزر و مدی کره است، در کل 172 km2 از سطح زمین اصلاح شده، اختصاص یافته است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پروژه نیروگاه جزر و مدی دریاچه Sihwa " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروژه نیروگاه جزر و مدی دریاچه Sihwa
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Ocean Engineering
سال انتشار
2010
کد محصول
1012892
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Tidal power plant
Tidal modeling

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید