Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: مباحث امنیت داده ها وحفاظت از حریم خصوصی سدر رایانش ابری

این مقاله، امنیت داده و مباحث حفاظت از حریم خصوصی در ابر را توصیف می‌کند. مقاله به صورت زیر سازمان‌دهی شده است: بخش 2 یک توضیح مختصر در مورد اینکه مباحث مربوط به امنیت رایانش ابری دقیقً چه مواردی هستند، ارائه می‌دهد.. بخش 3 مباحث حفاظت از حریم خصوصی و امنیت داده را همراه با رایانش ابری در تمام چرخه‌ی حیات داده مورد بررسی قرار می‌دهد. بخش 4 راه‌حل‌های فعلی برای امنیت داده و مباحث حفاظت از حریم خصوصی در ابر را نشان می‌دهد. بخش 5 محتوای این مقاله را به طور مختصر بیان می‌کند. بخش 6 در رابطه با کارهای مرتبط آینده است.
 چکیده

 رایانش ابری مزایای بالقوه‌ و کاربردهای اقتصادی بسیاری دارد و داده ها در حال انتقال به ابرهای عمومی یا ترکیبی می باشند. امّا با توجه به برخی کاربردهای مهم تجاری، سازمان‌ها به خصوص شرکت های بزرگ، هنوز تمایلی به انتقال داده ها  به ابر را ندارند. هنوز وسعت بازاری که رایانش ابری به اشتراک گذاشته است، با میزان مورد انتظار فاصله دارد. از دید مصرف‌کننده، در مورد امنیت رایانش ابری، به خصوص امنیت داده و مباحث مربوط به حفاظت از حریم خصوصی نگرانی هایی وجود دارد و این مسئله کماکان مانع اصلی برای پذیرش خدمات رایانش ابری به شمار می‌رود. این مقاله یک تحلیل مختصر ولی همه جانبه روی امنیت داده و مباحث حفاظت از حریم خصوصی همراه با رایانش ابری در تمام مراحل چرخه‌ی حیات داده را ارائه می‌دهد. سپس برخی راه‌حل‌های موجود مورد بحث قرار می‌گیرند. در نهایت، این مقاله تحقیقات آینده در مورد امنیت داده و مباحث حفاظت حریم خصوصی در ابر را توصیف می‌ نماید.

1-مقدمه

از زمان ساخته شدن مفهوم اولیه تا گسترش کنونی، رایانش ابری بیش از پیش پیشرفت کرده است. امروزه، بسیاری از سازمان‌ها ، به خصوص شرکت‌های تجاری متوسط و بزرگ(SMB)، با گذاشتن برنامه‌های کاربردی و داده‌های خود در ابر، با یک روند صعودی مزایای آن را درک کرده‌اند. پذیرش رایانش ابری ممکن است منجر به دستیابی به راندمان و تأثیرگذاری در توسعه و گسترش و صرفه‌ی اقتصادی در خرید و حفظ زیرساخت‌ها شود.

با توجه به تعریف مدل رایانش ابری، گسترده‌ترین استفاده‌ از NIST تحت عنوان «رایانش ابری مدلی برای ایجاد سهولت، دسترسی به موقع شبکه به یک مجموعه از منابع تنظیم‌پذیر محاسباتی (مانند شبکه‌ها، سرورها، انباره، برنامه‌های کاربردی و سرویس‌ها ) که می‌توانند به سرعت فراهم شوند و با کوچکترین تلاش مدیریتی یا تعامل با سرویس‌دهنده منتشر شوند، می‌باشد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مباحث امنیت داده ها وحفاظت از حریم خصوصی سدر رایانش ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مباحث امنیت داده ها وحفاظت از حریم خصوصی سدر رایانش ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Computer Science and Electronics Engineering ICCSEE
سال انتشار
2012
کد محصول
1012897
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
448 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cloud computing
Data privacy
Computational modeling

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-16
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید