Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: شبکه ی شبکه ها در سیستم عامل لینوکس

سیستم عامل یکی از پیچیده ترین سیستم­ های ساخت بشر را ارائه می­ کند. در این مقاله، ما شبکه ی شبکه ها را در LOS برای کشف رابطه جفتگری در میان مولفه ها مطالعه کردیم. باقیمانده مقاله بصورت زیر سازماندهی شده است. بخش 2 مدلسازی شبکه LOS و تجزیه و تحلیل خصوصیات توپولوژیکی برای شش مولفه پیمانه ای در LOS را پیشنهاد می کند. بخش 3 رابطه جفتگری مولفه ها از نظر توپولوژی و عمکرد را ارائه می کند. در بخش 4، تاثیر شکست های سیستم روی شبکه LOS بحث شده است. نهایتأ، نتیجه گیری کار در بخش 5 آمده است.

چکیده

سیستم عامل یکی از پیچیده ترین سیستم­ های ساخت بشر را ارائه می­ کند. در این مقاله، ما سیستم عامل لینوکس (LOS) را بعنوان یک شبکه پیچیده، از طریق مدل سازی توابع به عنوان نودها و فراخوانی توابع به عنوان یال­ ها تجزیه و تحلیل می­ کنیم. پی بردیم که برای شبکه LOS و مولفه ­های پیمانه شده درون آن، درجه خروجی از یک توزیع نمایی و درجه ورودی از یک توزیع توانی پیروی می ­کند. برای درک بهتر اجزای طراحی زیرساخت LOS، ما هم بستگی جفت گری مولفه­ ها در LOS از جنبه توپولوژی و عملکرد را بررسی کردیم. نتایج نشان داد که مولفه برای درایورهای دستگاه یک جلوه قوی در توپولوژی، در حالیکه یک جلوه ضعیف در عملکرد دارد. هرچند، مولفه برای مدیریت دستگاه عارضه مغایر را نشان داد. به علاوه، در تلاشی برای بررسی تأثیر شکست­ های شبکه، مقایسه ­ای بین شبکه ­ها با پیگیری وضعیت­ های شکست و نرمال LOS ترتیب دادیم. این منجر به این نتیجه گیری شد که شکست، فراخوانی­ های تابع را که باید در وضعیت نرمال اجرا شوند، تغییر می­ دهد و ضمنأ فراخوانی­ های تابع جدید را ایجاد می­ کند.

1-مقدمه

طیف وسیعی از سیستم ­های جهان واقعی، از قبیل وب گسترده جهانی [1,2]، تساعی علمی [3] و زیرساخت­ های انتقال [4,5]، می­ توانند به عنوان یک شبکه پیچیده توصیف شوند که موجودیت­ ها با نودها و ارتباط بین موجودیت­ ها با یا­ل­ ها بیان می­ شود. در 1959، اردوس و رنی مدل تصادفی ER [6] را معرفی کردند، که به تحقیق روی شبکه پیچیده برای دهه­ ها اشاره دارد. بعد از آن، پیشنهاد مدل­ های جهان-کوچک به وسیله واتز و همکاران [7] و خصوصیات مقیاس-آزاد بوسیله باراباسی و همکاران [8] تاکنون پژوهشگران بیشتر و بیشتری را برای تحقیق روی شبکه پیچیده در یک میدان گسترده به خود جذب کرده است.  در سال­ های اخیر، تحقیقات روی شبکه­ های پیچیده در حال ترقی است، به عنوان مثال، مدل سازی شبکه [9-11]، پخش کننده فراگیر [12,13]، شکست­ های آبشاری [14]،  پویش شناسی ترافیک [15]، بازی­ های تکاملی [16-20]، فرآیند بهینه­ سازی [21,22]، پویش شناسی اجتماعی [23-25]. یکی از موضوعات جذاب مطالعه سیستم ­های نرم ­افزاری [26-28] از نقطه نظر پیچیدگی شبکه است… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " شبکه ی شبکه ها در سیستم عامل لینوکس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبکه ی شبکه ها در سیستم عامل لینوکس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Statistical Mechanics and its Applications
سال انتشار
2016
کد محصول
1012906
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 913000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Complex network
Linux operating system
Coupling relationship

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-17
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید